    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nareszcie jest
    Date: Thu, 28 Oct 2021 12:40:16 +0200
    <6176c9a0$0$542$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <3k80evfo03w8$.6s4e3hxerpql$.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <8t8qivy1pwsa.1a46x885t4gv4$.dlg@40tude.net>
    <sl8i8l$tki$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <sl8qbg$11vj$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <sl8v81$1dlu$1@gioia.aioe.org> <sl9f6f$1gsv$1@gioia.aioe.org>
    <slar5r$j5f$1@gioia.aioe.org>
    <g...@4...com>
    <sldcgn$1l0d$1@gioia.aioe.org> <sldhs1$1cep$1@gioia.aioe.org>
    <sldjm5$3cr$1@gioia.aioe.org> <sldlsj$105k$1@gioia.aioe.org>
    <sldmg9$1702$1@gioia.aioe.org> <sldr3l$1ciq$1@gioia.aioe.org>

    W dniu 28.10.2021 o 11:38, Kviat pisze:

    > Jak zwykle błądzisz.
    > Nie jestem antysemitą. Nie każdy Żyd to rabin, tak jak nie każdy Polak,
    > to ksiądz katolicki.

    ale ja nie napisałem, że tak uważam, ale tak uważają pewne środowiska
    lewicujące. Jak komuś wytkniesz coś, a okaże się, że jednocześnie jest
    żydem, albo murzynem, to jest antysemityzm, albo rasizm. To nie ja
    wymyślałem poprawność polityczną, ja uważam, że trzymanie się jej
    prowadzi do absurdów. Natomiast tak uważają środowiska, na których media
    się powołujesz.

    --
    http://zrzeda.pl