  • 11. Data: 2009-03-03 17:41:31
    Temat: Re: najemca nie wywwiazuje sie z umowy
    Od: Michal <r...@t...pl>

    castrol <j...@w...wp.pl> writes:

    > Tak Ci sie tylko wydaje.

    poza tym nie chcialbym sie uciekac do przemocy

  • 12. Data: 2009-03-03 18:13:05
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-03-03 17:10, Jacek Osiecki pisze:

    > Dokładnie, niestety takie jest nasze chore prawo.
    > Po prostu trzeba utrudnić życie temu lokatorowi jak najbardziej się da
    > - odciąć wodę, gaz, prąd... może pomoże :)

    też chyba nie wolno? Zwłaszcza w zimę... ale tego nie wiem więc nie będę
    się upierał : )

  • 13. Data: 2009-03-03 18:36:19
    Od: <s...@a...pl>

    > też chyba nie wolno? Zwłaszcza w zimę... ale tego nie wiem więc nie będę się
    > upierał : )

    Ale by zamieszkać z nimi to chyba nie ma przeszkód. W końcu to jego mieszkanie.
    Stawiam że po pewnym czasie sami się wyprowadzą (chyba ze wyjątkowo
    nienormalni).

  • 14. Data: 2009-03-03 19:21:01
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    s...@a...pl pisze:

    > Ale by zamieszkać z nimi to chyba nie ma przeszkód. W końcu to jego mieszkanie.
    > Stawiam że po pewnym czasie sami się wyprowadzą (chyba ze wyjątkowo
    > nienormalni).

    Co z tego ze to jest jego mieszkanie jak w posiadaniu tego mieszkania
    jest zupelnie kto inny? W jaki sposob mieliby z nim zamieszkac? Mieliby
    sie wlamac do "nie swojego" mieszkania?

    Jacek Kustra

  • 15. Data: 2009-03-03 23:18:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michal pisze:

    > ale nawet wtedy kiedy oni nie sa tam zameldowani?

    A jakie to ma znaczenie?

  • 16. Data: 2009-03-03 23:23:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michal pisze:
    > Witajcie Grupowicze
    >
    > Wynajmuje mieszkanie i najemca nie wywiazuje sie z umowy, tzn. nie
    > zaplacil czynszu za mieszkanie w terminie zawartym w umowie (do dzis
    > nie zaplacil).

    Bezsensowna informacja... To "dziś" to niby ile jest po terminie? Dzień?
    Dwa? Miesiąc? Rok? Dwa lata?

    > najemcy nie chca opuscic mieszkania.
    > co moge w tej sprawie zrobic aby usunac najemcow z mieszkania.

    Prawidłowa procedura to wypowiedzenie umowy, pozew i wyrok - ale wtedy
    komornik może mieć jeszcze związane ręce, jeśli sąd nie przyklepie
    eksmisji na bruk, a to będzie raczej niemożliwe, chyba że delikwent ma
    jeszcze gdzieś (przynajmniej formalnie) jakieś lokum (choćby starą
    chałupę w odległej wsi).

    Niemniej jednak najpierw określ, ile konkretnie jest już po terminie, bo
    jeśli kilka dni i jest to tylko i wyłącznie pretekst, bo znalazł się
    potencjalnie lepiej płacący klient, to dojdzie jeszcze okres wypowiedzenia.

  • 17. Data: 2009-03-04 08:07:44
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Dokładnie, niestety takie jest nasze chore prawo.
    > Po prostu trzeba utrudnić życie temu lokatorowi jak najbardziej się da
    > - odciąć wodę, gaz, prąd... może pomoże :)
    >
    > Pozdrawiam,

    Znalazł się inteligent, co za brany w tym kraju żyją.

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2009-03-08 21:47:04
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2009 09:07:44 +0100, krzysiek82 napisał(a):
    > Znalazł się inteligent, co za brany w tym kraju żyją.

    Jakiś konkretny przepis zabrania wypowiedzenia umowy elektrowni, gazowni?
    Nie wiem jak z wodociągami - może tu trudniej...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 19. Data: 2009-03-12 20:31:42
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Jakiś konkretny przepis zabrania wypowiedzenia umowy elektrowni, gazowni?
    > Nie wiem jak z wodociągami - może tu trudniej...

    No to najemca sobie pojdzie i podpisze swoja umowe z dostawcami mediow

    Jacek Kustra

  • 20. Data: 2009-03-19 23:40:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 21:31:42 +0100, castrol napisał(a):
    > No to najemca sobie pojdzie i podpisze swoja umowe z dostawcami mediow

    Jasne, ale podejrzewam że zdecydowana większość po odłączeniu mediów po
    prostu zmięknie. Co nie zmienia faktu, że rzeczywiście ciężko jest wykurzyć
    niepłacącego sprytnego złodzieja...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944