  • 1. Data: 2008-01-15 12:42:44
    Temat: nadużycie władzy samorządowej - vide wczorajszy Superwizjer
    Od: paichiwo <j...@g...com>

    Witam, we wczorajszym Superwizjerze był reportaż z mojego miasteczka.
    Generalnie chodzi o to, ze córka byłego Prezydenta miasta zakupiła za
    niewielkie pieniądze od rolnika ziemię, która jest teraz objęta nowym
    planiem zagospodarowania przestrzennego i przeznaczona pod budowę
    sklepu wielkopowierzchniowego. Jak łatwo się domyślić - cena działki
    wzrosła niebotycznie.

    Generalnie niby wszystko było legalne. Każdy może kupić co ktoś inny
    może i chce mu sprzedać, lecz wiadomo, że doszło do nadużycia. Czy
    istnieje jakiś paragraf, który umożliwiłby unieważnienie czynności
    prawnej kupna ziemi? (Do sprzedaży doszło w 2006r). Ewentualnie, czy
    ten rolnik może dochodzić odszkodowania?

    Czy sprawę można traktować tylko w kategoriach etycznych?

    pozdrawiam
    paichiwo

  • 2. Data: 2008-01-15 17:09:47
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Etycznych ??????????????

    Zejdz na ziemie facet bo chyba za bardzo sie od niej oderwales !
    Takich spraw jak ta jest tysiace a daleko nie trzeba szukac Kaziu
    Marcinkiewicz tego klauna zna cala polska zrobil przekret na kinie razem ze
    swoim braciszkiem kupil za grosze sprzedal za miliony .

  • 3. Data: 2008-01-15 17:34:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "paichiwo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Jeśli znajdziesz sposób na udowodnienie, ze córka burmistrza wiedziała o
    tym, o czym nikt inny nie mógł sie dowiedzieć, to dało by się coś wymyślić.
    Inaczej nici.

  • 4. Data: 2008-01-15 19:59:49
    Od: "UE" <l...@w...pl>

    Jeśli znajdziesz sposób na udowodnienie, ze córka burmistrza wiedziała
    tym, o czym nikt inny nie mógł sie dowiedzieć, to dało by się coś
    wymyślić.
    Inaczej nici.

    Przecież jasno było powiedziane że to Świątek kupił i on wszystkiego
    pilnował, sam rolnik mówił, że to Świątek załatwiał a nie córka, nawet z
    Oświadczeń majątkowych wynikało że brał na zakup tej działki kredyt a
    pieniądze dał w darowiźnie córce...

    --
    Pozdrawiam Karol

  • 5. Data: 2008-01-15 20:23:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "UE" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pilnował, sam rolnik mówił, że to Świątek załatwiał a nie córka, nawet z
    > Oświadczeń majątkowych wynikało że brał na zakup tej działki kredyt a

    1) Nie oglądałem programu, a w poście tego nie było.

    2) To nie ma nic do rzeczy, jeśli każdy mógł sie dowiedzieć o planowanej
    budowie. (przykładowo prowadzono dyskusję na ten temat na obradach Rady,
    które są jawne).