  • 11. Data: 2004-06-07 16:08:49
    Temat: Re: nachalny windykator
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    328.28.00 wrote:

    > Użytkownik WOJSAL napisał:
    >
    > [...]
    >

    > dokladnie TAk, prosze zauwazyc ze jezeli
    > 'kanar' zlapie cie - wypisuje Tobie bilet
    > tzw. o podwyzszonej oplacie - ale bilet,
    > ktory stwierdza Twoj przejazd.

    bzdura

  • 12. Data: 2004-06-07 16:31:40
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik poilkj napisał:

    [...]

    > bzdura

    czytaj dalej :) poprawilem sie. zatem mogles sobie
    odpuscic.

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 13. Data: 2004-06-08 09:36:14
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Umowa zostaje zawarta poprzez zajęcie miejsca w pojeździe.

    Jaka jest forma tej umowy?

    Jakie formy umowy dopuszcza polskie prawo?

    Czy ja moge zawierac umowe z kims, wskutek
    wejscia tej osoby do mojego domu?

    WOJSAL

  • 14. Data: 2004-06-08 17:24:05
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    WOJSAL wrote:
    > Jaka jest forma tej umowy?
    >
    > Jakie formy umowy dopuszcza polskie prawo?

    dowolną, umowa to zgodne oświadczenie woli dwóch lub więcej stron, a
    oświadczenie woli może być wyrażone "przez każde zachowanie się tej
    osoby, które ujawnia jej wolę w sposób dostateczny "

    > Czy ja moge zawierac umowe z kims, wskutek
    > wejscia tej osoby do mojego domu?

    jest to mozliwe, z tym że akurat to jak zawiera się umowę przewozu
    wprost określa prawo przewozowe

    KG