  • 1. Data: 2004-06-07 11:49:43
    Temat: nachalny windykator
    Od: "modra" <m...@i...pl>

    Jak długo będzie do mnie do domu przychodził windykator ( był już 4 razy).
    Zostawia świstek, że jak nie zapłacę mandatu to będzie sprawa w sądzie - ciągu
    3 dni (nie zapłacony mandat za przejazd bez biletu). Już dawno 3 dni mineły a
    ten łazi i łazi. Ja mu nie otwieram. Dlaczego nie oddał jeszcze sprawy do
    sądu? Na co on liczy? Ja mu nie zapłacę.Kiedy skończy mnie nachodzić? W końcu
    zadzwonię na policje, że mnie jakis dupek nachodzi, bo juz mi sie to znudziło.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-07 12:23:31
    Temat: Re: nachalny windykator
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik modra napisał:
> [...]
    > zadzwonię na policje, że mnie jakis dupek nachodzi, bo juz mi sie to znudziło.

    Art.778 KC

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 3. Data: 2004-06-07 13:22:58
    Od: "modra" <m...@i...pl>

    >ciągu
    >końcu
    >znudziło.
    >>

    >Art.778 KC
    >
    >R,
    > Dzieki za odpowiedź, ale właśnie wyczytałam :"Artykuł na który powołujesz
    się, dotyczy przedawnienia roszczeń w stosunku do przewoźników, czyli gdy np.
    firma przewozowa nie wywiązała się z usługi przewozu osób /ona jest
    zobowiązanym/ " Czy to znaczy że nie dodytczy to mandatów, roszczeń
    przewożnika w stosunku do mnie? One jakoś inaczej sie "przedawniają"? Będe
    wdzięczna za odpowiedź.

  • 4. Data: 2004-06-07 13:48:48
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik modra napisał:

    [...]

    artukul kc mowi o tym o przedawnieniu z racji umowy o przewozie
    (ktora zawarlas wlasciwie niezawarlas - bo zawarcie umowy na przewoz
    osoby, osob to zakup biletu) zatem sluznie mpk dochodzi swoich roszczen
    za pomoca windykacji. I co w tym zlego.

    A jak oni postepuja to juz jest ich prywatna i wylaczna sprawa.

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 5. Data: 2004-06-07 13:53:29
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "328.28.00" <n...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > artukul kc mowi o tym o przedawnieniu z racji umowy o przewozie
    > (ktora zawarlas wlasciwie niezawarlas - bo zawarcie umowy na przewoz

    Czyli jak ktos nie kupil biletu, to
    nie zawarl umowy ;)
    Nie ma umowy, nie ma roszczenia ;)

    WOJSAL

  • 6. Data: 2004-06-07 13:55:01
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 07 Jun 2004 13:49:43 +0200, modra naskrobał(a):

> [...]
    > zadzwonię na policje, że mnie jakis dupek nachodzi, bo juz mi sie to znudziło.

    co by nie było nie płać windykatorowi tylko bezpośrednio wierzycielowi.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-06-07 14:09:44
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik WOJSAL napisał:

    [...]

    > Czyli jak ktos nie kupil biletu, to
    > nie zawarl umowy ;)
    > Nie ma umowy, nie ma roszczenia ;)

    dokladnie TAk, prosze zauwazyc ze jezeli
    'kanar' zlapie cie - wypisuje Tobie bilet
    tzw. o podwyzszonej oplacie - ale bilet,
    ktory stwierdza Twoj przejazd.

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 8. Data: 2004-06-07 14:13:53
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Czyli jak ktos nie kupil biletu, to
    > nie zawarl umowy ;)
    > Nie ma umowy, nie ma roszczenia ;)

    Umowa zostaje zawarta poprzez zajęcie miejsca w pojeździe. Natomiast termin
    przedawnienia ujęty jest w prawie przewozowym.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 9. Data: 2004-06-07 14:18:52
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    [...]

    > Umowa zostaje zawarta poprzez zajęcie miejsca w pojeździe.

    chyba musze sie z Toba zgodzic. Masz racje - chodzi o miejsce
    w pojezdzie, czego pozniej dowodem dla strony jest bilet.

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 10. Data: 2004-06-07 16:08:24
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    WOJSAL wrote:

    > Użytkownik "328.28.00" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Czyli jak ktos nie kupil biletu, to
    > nie zawarl umowy ;)
    > Nie ma umowy, nie ma roszczenia ;)

    zawarcie umowy następuje przez zajęcie miejsca w pojeździe, a nie przez
    kupienie biletu.