  • 1. Data: 2004-06-07 11:01:44
    Temat: Opóźniona transakcja
    Od: scx <s...@w...pl>

    Witam

    Taką dziwną rzecz planuję:
    Jestem posuiadaczem samochodu który chcę sprzedać. Mam kupca, z tym że on ma
    akurat tyle pieniędzy że wystarczy mu tylko na uregulowanie należności ze
    mną - a gdzie rejestracja, ubezpieczenie itd.
    Mi też pasowałoby opóźnione sprzedanie samochodu - jest ubezpieczony na mnie
    i w ten sposób będzię liczyła mi się ulga za bezszkodową jazdę (kierowcy
    jestem pewny), no i z ubezpieczalni dostałbym zwrot tylko ok 70 zł, a od
    klienta dostanę 100 zł za ubezpieczenie.
    W każdym razie jakoś musimy to rozegrać, pieniądze jak to pieniądze są mi
    potrzebne teraz a na umowie kupna/sprzedaży musi być data październikowa.
    Jak to zrobić? Dodatkową klauzulę zawrzeć w umowie? Czy może kazać im
    wpłacić na moje konto pieniądze, w tytule "Przedpłata za sam os taki a taki
    nr rejestracyjny nadwozia itd" a umowę spisać w październiku?

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?