  • 1. Data: 2004-06-07 09:57:59
    Temat: Stronniczość sądu
    Od: "jerry" <robphoto(usuńto)@pf.pl>

    Jestem oskarżonym w procesie karnym, powód jest w tym samym sądzie
    ławnikiem.
    Z dokumentów sprawy wymoka że 5-6 sędziów nie chciało podjąć się tej sprawy
    z tego powodu.
    Czy mogę wnieść wniosek o przekazanie sprawy do rozpatrzenia w innym sądzie?

  • 2. Data: 2004-06-07 10:48:16
    Temat: Re: Stronniczość sądu
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "jerry" <robphoto(usuńto)@pf.pl> napisał w wiadomości

    pisać zawsze możesz .tylko czy to ma sens ponieważ pobity ławnik stanie
    przed innym sądem i powie jako poszkodowany na pytanie sędziego -jaki
    jest pana zawód ,czym się pan zajmuje -ławnik .

    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-07 16:46:19
    Od: "Beata Rzeszotarska" <g...@k...k.pl>

    Użytkownik "Opix" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przed innym sądem i powie jako poszkodowany na pytanie sędziego -jaki
    > jest pana zawód ,czym się pan zajmuje -ławnik .

    to nie zawód to funkcja