  • 1. Data: 2004-06-07 11:56:43
    Temat: książka przychodów klienci bez nazwisk
    Od: "mareK" <m...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie ,czy ktoś wie czy w książce przychodów i rozchodów, mogę nie
    wpisywać nazwisk i adresów klientów.
    Chodzi mi oczywiści o przychody i klienci to osoby fizyczne nie biorace
    rachunku.
    W jakiej formie to pisac ,żeby skarbowy nie miał pretensji.
    Pozdrawiam
    mareK

  • 2. Data: 2004-06-07 12:03:08
    Temat: Re: książka przychodów klienci bez nazwisk
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-07 13:56, Użytkownik mareK napisał :

    > Chodzi mi oczywiści o przychody i klienci to osoby fizyczne nie biorace
    > rachunku.
    > W jakiej formie to pisac ,żeby skarbowy nie miał pretensji.

    Ja bym proponował jedną pozycją: dzienny raport sprzedaży
    nieudokumentowanej.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-06-07 12:04:06
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik mareK napisał:

> [...]
    > rachunku.
    > W jakiej formie to pisac ,żeby skarbowy nie miał pretensji.

    Robisz miesięczne zestawienie sprzedazy bezrachunkowej, nadajesz mu
    numer i na tej podstawie wpisujesz. Mozna chyba takie gotowe druczki
    dostac w księgariach skarbowych (nie wiem, nie potrzebowalam, ale można
    dostać druczki do wszystkiego)
    W rybryce "nazwa kontrahenta' w KPiR wpisz 'nabywca detaliczny' żeby nie
    było wątpliwości.

    A tak w ogole uwazaj czy sie na kase fiskalna nie łapiesz.

    Swoja drogą jak masz kase fiskalną to wpisujesz sprzedaz wg rapotow
    fiskalnych dobowych lub miesięcznych (jeżeli nie chce Ci się tyl pisać).
    Taki raport ma numer i jest odstawą do wpisu sam z siebie.

    Co by nie było o ile tylko wpiszesz i opodatkujesz sprzedaz to US nie
    będzie sie czepiał. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-06-07 13:10:35
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Maddy pisze:

    > Robisz miesięczne zestawienie sprzedazy bezrachunkowej, nadajesz mu
    > numer i na tej podstawie wpisujesz.

    NIe wiem Madziu czy to nie zbyt piekne...

    W jednej pozycji to o ile nic sienie zmienilo mozna wpisac na podstawie
    rejestru sprzedazy.... aa do rejestru zestawienia dzienne...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-06-07 21:58:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Jun 2004, Pe.Ka wrote:

> [...]
    > +
    > + Ja bym proponował jedną pozycją: dzienny raport sprzedaży nieudokumentowanej.

    Hm... jak sporządzisz raport to już nie będzie "nieudokumentowana" ;)
    (nie bić :) - to chyba "bezrachunkowa" czy jakoś tak)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 6. Data: 2004-06-08 07:33:33
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-07 23:58, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał :

    > Hm... jak sporządzisz raport to już nie będzie "nieudokumentowana" ;)
    > (nie bić :) - to chyba "bezrachunkowa" czy jakoś tak)

    No tak :)) Nieudokumentowana bo nie ma dokumentu sprzedaży ;)
    Ale pewnie może być i bezrachunkowa.

    _ _ _