  • 91. Data: 2006-08-16 12:34:02
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek wrote:

    > Gdzie to wyczytałeś?

    To w jakim innym celu chcesz chodzić z lodem na patyku w dłoni?

    > A to?

    W twoim mniemaniu ludzie na ogół mają brudne dłonie. Czyli musisz sądzić
    innych po sobie. CBDO.

    > Masz problemy z czytaniem, nie radzisz sobie z argumentacją więc ratujesz
    > się inwektywami? Nie warto podejmować rozmowy z kimś takim.

    Jak się nie podoba, to zjazd na drzewo. Wolny kraj.

    > Bardzo prosto, akcję przeprowadza grupka osób, robi się mały tłumek
    > zasłaniający miejsce akcji, jedna osoba wkłada fant do plecaka innej
    > osoby, wszystko trwa dwie sekundy. Widziałem taką akcję na filmie z
    > monitoringu, skradziony został boombox czyli spora rzecz.

    Primo: jak sam widzisz jest monitoring.
    Secundo: skoro nawet paczki baterii mają znaczniki wykrywane w bramkach,
    to tym bardziej będą go mieć urządzenia elektroniczne.

    > Może dlatego, że dorosłe kobiety noszące torebki rzadziej sa złodziejami
    > niż wyrostki noszące plaecaki?

    ROTFL

    Niech zgadnę: jesteś sklepowym ochroniarzem? Prezentujesz ograniczenie
    typowe dla tej "profesji"...

    > Twierdziłeś co innego, myślałem że potrafisz to uzasadnić. Zamiast tego
    > zmieniasz zdanie. Tak też można...

    Nie zmieniam. Ty masz problemy ze zrozumieniem.

    > A czy wejście z lodami do księgarni oznacza automatycznie zniszczenia
    > jakiegoś mienia?

    Dla kogoś o inteligencji choć trochę powyżej szeregowego sklepowego
    ciecia jest oczywiste, że "zakaz" wchodzenia do księgarni z lodami
    oznacza tylko takie transportowanie lodów, jakie może zaszkodzić
    towarowi. Jeśli masz lody np. w przenośnej lodówce - nikt się nie
    przyczepi. Ale jak zaczniesz jeść te lody nad książkami - zostaniesz
    obciążony wszelkimi stwierdzonymi zniszczeniami.

    > Złe porównanie. Istnieją przepisy przeciwpożarowe, przeciwlodowych nie ma.

    Ale są przepisy przeciwko niszczeniu mienia oraz przepisy pozwalające na
    żądanie zrekompensowania strat.

  • 92. Data: 2006-08-16 13:06:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 14 Aug 2006 00:26:51 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Moim zdaniem zakaz jest bezprawny. No i przy okazji bezsensowny. Teraz
    > zainteresowani wsadzą do kieszeni te wiktuały i po sprawie. Poza tym nie
    > wiedzę związku faktu wchodzenia przeze mnie do kina z butelką Coli z jej
    > spożywaniem na sali. Może mam zamiar ją wynieść i spożyć po seansie?

    Raz spieszyłem się do cinema city w Plazie, a że seans kończył się na tyle
    późno że potem nigdzie nie mógłbym pójść na zakupy - to rzeczy które kupiłem
    wziąłem ze sobą na salę. Na szczęście nikt nie pomyślał, że piaskiem do
    kuwety mam zamiar robić konkurencję kinowej toalecie ;)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 93. Data: 2006-08-16 13:11:43
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 16 Aug 2006 13:51:36 +0200, Alek napisał(a):

    > Z opinii wyrażanych na tej grupie wynika, że zakaz wchodzenia do sklepu z
    > plecakiem nie ma podstawy prawnej. Moim zdaniem to źle.

    A moim dobrze bo szybko doprowadziłoby to do paranoi w stylu lotnisk
    w Anglii, gdzie do samolotu można wejść tylko z paszportem i podpaską
    - w foliowej torebce, żeby bylo widać że to podpaska a nie bomba.
    Prowadzisz sklep?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 94. Data: 2006-08-16 15:25:21
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com>

    Alek napisał(a):
    > Z opinii wyrażanych na tej grupie wynika, że zakaz wchodzenia do sklepu z
    > plecakiem nie ma podstawy prawnej. Moim zdaniem to źle.

    A moim dobrze. Zresztą to wynika również z Twojego toku rozumowania.
    No bo pomyśl. Wchodząc do sklepu nie wiesz, czy jego pracownicy
    są uczciwi. Zakładasz, że tak. Ale chcesz chronić swoją własność
    i nie będziesz ryzykował zostawiania swoich rzeczy pod pieczą osób,
    których w ogóle nie znasz, które nie spisują żadnego protokołu
    przyjęcia i wydania, a w dodatku stosują wywieszki typu "za rzeczy
    pozostawione na przechowanie sklep nie odpowiada". Prawda? Gdyby
    coś Ci z tego pozostawionego plecaka zniknęło, to jak to później
    udowodnisz? W dodatku nawet gdyby był spisywany jakiś protokół
    przyjęcia, to jesteś pewien, że chcesz ujawniać każdemu zawartość
    swojego plecaka?
    Natomiast jeśli wejdziesz na sklep z plecakiem i ktoś ma uzasadnione
    podejrzenia, że coś ukradłeś, to zawsze może wezwać Policję.
    Tak więc uczciwego sprzedawcy nie powinno oburzać, że ktoś woli
    swoje rzeczy mieć przy sobie, tym bardziej, że przecież ma prawo
    zabezpieczać swoją własność ;)

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 95. Data: 2006-08-16 15:52:26
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-08-16, Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał

    > Możesz ich przechytrzyć i nie patrzeć. Siłą oczu ci nie otworzą ;)
    > Ewentualnie zapamiętaj reklamowane produkty i przestań je kupować.

    I w ten sposób nie zmarnuję 20 minut i wyjdę z kina po obejrzeniu
    filmu o godz. 15.00+150min?
    Zresztą miało być o prawie.

    Renata

  • 96. Data: 2006-08-16 16:37:00
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-08-16, Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał

    > Nie wiem czy jestes złodziejką, zakładam że nie. Podobnie jak większość
    > klientów. Jednak w sklepach stosuje się rozmaite zabezpieczenia gdyz
    > złodzieje się zdarzają.

    Również wśród ludzi, którym mam powierzyć swój plecak, czy oni są poza
    podejrzeniami?

    >Uczciwych ludzi zwykle to nie oburza mimo że
    > wynikają stąd różne utrudnienia.

    Mnie oburza, czy oznacza to, że jestem nieuczciwa, czy niezwykła?

    >Wiedzą, że jest to konieczne a właściciel
    > ma prawo zabezpieczać swoją własność.

    Ma prawo do zabezpieczania zgodnego z prawem.

    > Z opinii wyrażanych na tej grupie wynika, że zakaz wchodzenia do sklepu z
    > plecakiem nie ma podstawy prawnej. Moim zdaniem to źle.

    Moim dobrze. Gdyby mógł, musiałabym chodzić po sklepie trzymając
    pieniądze, telefon, mp3, karty, długopis, kalendarz itp. w garści.

    Renata

  • 97. Data: 2006-08-16 17:09:04
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał

    > Również wśród ludzi, którym mam powierzyć swój plecak, czy oni są poza
    > podejrzeniami?

    Różnica jest np. taka, że klient z zasady jest anonimowy a personel sklepu
    nie. Poza tym jeśli są szafki depozytowe to również ten personel nie ma
    dostępu do twoich rzeczy.

    > Mnie oburza, czy oznacza to, że jestem nieuczciwa, czy niezwykła?

    Na pewno niezwykła i wyjątkowa :)

    > Ma prawo do zabezpieczania zgodnego z prawem.

    To oczywiste. Ja mam wątpliwości co do słuszności tego prawa, ale soro
    obowiązuje to obowiązuje.

  • 98. Data: 2006-08-16 17:16:34
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał

    > Zresztą miało być o prawie.

    To ty pytałaś serio? Normalnie Ameryka nam się robi...
    Pozwij ich o odszkodowanie za stracony czas, niech się sąd pośmieje.

  • 99. Data: 2006-08-16 17:46:09
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > To oczywiste. Ja mam wątpliwości co do słuszności tego prawa, ale soro
    > obowiązuje to obowiązuje.

    Podaj podstawe prawna. A jak nie - nach Baum.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 100. Data: 2006-08-16 19:32:03
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Alek napisał(a):

    > Poza tym jeśli są szafki depozytowe to również ten personel nie ma
    > dostępu do twoich rzeczy.

    Obejrzałeś sobie kiedyś taką szafkę, szczególnie zamki, który można
    otworzyć agrafką?

    M.