  • 11. Data: 2005-12-30 08:40:18
    Temat: Re: molestowanie w sądzie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    i jezeli to prawda to sprobowac sprowokowac
    > do jakich swinskich tekstow

    wtedy nie bedzie to molestowaniem

  • 12. Data: 2005-12-30 08:54:31
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    >i jezeli to prawda to sprobowac sprowokowac
    >
    > wtedy nie bedzie to molestowaniem
    a molestowanie da sie nagrac na dyktafon ???
    swinskie teksty zawsze juz o czyms swiadcza.. dla prezesa to bedzie
    wystarczajacy argument, zeby wszczac postepowanie wyjasniajace

  • 13. Data: 2005-12-30 09:26:54
    Temat: Re: molestowanie w s?dzie
    Od: fizzzi <f...@...e.z.to.ciach.op.pl>

    Prosze mnie nie zrozumiec zle nie uwaz ze gwalt jest zly, ale molestowanie
    to nie gwalt.
    Bo nie jest na sile.
    Molestowanie...
    Kto wymyslil to slowo, dlaczego my ludzie nie mozemy sie dotykac ,
    sciskac, przytulac.
    Przeciez to jest piekne. Stwarza poczucie milosci bezpieczenstwa
    akceptacji.
    Fizzzi
    GG#5311582
    Registered Linux user #405773

  • 14. Data: 2005-12-30 10:30:04
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    fizzzi napisał(a):

    > Kto wymyslil to slowo, dlaczego my ludzie nie mozemy sie dotykac ,
    > sciskac, przytulac.
    > Przeciez to jest piekne. Stwarza poczucie milosci bezpieczenstwa
    > akceptacji.

    Załóżmy, że masz 25 lat. A Twoja szefowa to 130 kg żywej wagi, obleśna,
    stara baba. Nadal masz ochotę być przez nią podszczypywany, zapraszany
    do hotelu, poklepywany? A w domu czeka młoda żonka.
    Piękne to jest wtedy, kiedy obie strony tego chcą i nie są od siebie
    uzależnione.

    Justyna

  • 15. Data: 2005-12-30 11:40:11
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "Magda299" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tylko komuś w ministerstwie?
    > A może wy coś poradzicie?

    Niech znajdzie jakiegoś kolegę, najlepiej krótko ostrzyżonego, który jako
    narzeczony przyjdzie porozmawiać po męsku z delikwentem.
    Tylko bez gróźb i rękoczynów. Kilka dobrze przemyślanych argumentów
    popartych kilkucentymetrową przewagą wzrostu pomoże.
    Szybko znajdzie sobie inną ofiarę.

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 16. Data: 2005-12-30 12:07:10
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magda299" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Cała ta sytuacja jest dla mnie dziwna. Pracowałem ponad dwa lata w
    sądzie i uwierzcie mi że nie widziałem sędziów pracujących po godzinach
    :)

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    yankes(at)poczta.onet.pl

  • 17. Data: 2005-12-30 12:08:23
    Od: Leukocyt <l...@a...pl_SPAM_>

    Magda299 wrote:

    (...)
    > chocia? ?win~skie szepty do ucha nagra? trudno, a re^koczyny niemo?liwe.

    Kamerka internetowa podlaczona do komputera przez USB + odpowiednio
    dlugi przedluzacz do umieszczenia jej we wlasciwym miejscu w pokoju to
    niewielki problem i koszt...

    Pzdr
    Leukocyt

  • 18. Data: 2005-12-30 12:36:53
    Od: "Bastek" <b...@i...pl>

    > Szybko znajdzie sobie inną ofiarę.

    albo inna wspolpracownice ...

    Pozdro
    Bastek

  • 19. Data: 2005-12-30 12:40:57
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    a technicznie jak to sobie wyobrazasz... znajac zycie to aplikantka
    codziennie siedzi w innym pokoju , do ktorego dostep ma mnostwo innych osob

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 20. Data: 2005-12-30 12:48:48
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Są różni Sędziowie. Niektórzy mało pracują w godzinach pracy, a więcej po
    zamknięciu Sądu gdy praktycznie nikogo nie ma (sama znam takich).

    Jedynym rozsądnym wyjściem dla Aplikantki która ma ten problem to nie
    zostawać po godzinach w pracy. Jeżeli się nie wyrabia to niech przychodzi
    wcześniej rano.

    Aga