  • 21. Data: 2008-02-15 14:21:15
    Temat: Re: moj problem :/
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Jeżeli przełożony pracownika zaakceptował jego plan urlopowy, to znaczy
    > że firma mu tego urlopu udziela. Firma (czy to w postaci tego

    Nie masz racji, bo akceptacja urlopu przez kierownika komórki nie
    oznacza udzielenia tego urlopu. Po prostu kierownik stwierdza, że w
    danym okresie nie będzie potrzebował pracy danej osoby.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 22. Data: 2008-02-17 14:44:23
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Menke" <m...@m...one.pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym nie wiem czy dobrze mi się obiło o uszy, ale wniosek urlopowy
    > tak naprawdę nie jest wnioskiem, lecz informacją dla pracodawcy "wtedy i
    > wtedy idę na urlop", a pracodawca nie ma nic do gadania, chyba, że
    > zachodzi uzasadniony powód do nieudzielenia tego urlopu w danym terminie
    > (np. brak pracowników do obsadzenia stanowisk pracy). Inna sprawa, że
    > realia są inne i normą jest proszenie o urlop.

    Zle Ci sie odbilo !
    Od kiedy to wola pracownika jest wazniejsza od decyzji dyrektora ?

    Pracownik ma prawo do urlopu, ale w terminie, na ktory pracodawca wyrazi
    zgode !
    Jedynym wyjatkiem jest, obowiazkowe wykorzystanie urlopu do marca nastepnego
    roku - tutaj racodawca nie ma nic do gadania.

    E-zop

  • 23. Data: 2008-02-17 15:15:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fp9h98$n15$03$3@news.t-online.com e-zop
    <e...@o...pl> pisze:

    > Od kiedy to wola pracownika jest wazniejsza od decyzji dyrektora ?
    Ooo, bardzo często.

> [...]
    > Jedynym wyjatkiem jest, obowiazkowe wykorzystanie urlopu do marca
    > nastepnego roku - tutaj racodawca nie ma nic do gadania.
    To nie jest jedyny wyjątek. Są jeszcze 4 dni urlopu na żądanie - tu dopiero
    pracodawca nie ma nic do gadania. ;)

    --
    Jotte