  • 1. Data: 2008-02-13 16:12:45
    Temat: Jak odzyskać swoją należność?????
    Od: "Beata" <b...@t...pl>

    WITAM!

    Nie wiem już kogo prościć o pomoc.Nie wiem co mam robić dalej .Chcę odzykać
    swoje pieniądze od firmy (wynagrodzenie i odszkodowanie) i nie mogę. Mam
    prawomocny wyrok ,klauzule wykonalności i od 2 lat prawie komornik jest
    bezsilny bo nic nie może ....to brak majątku ,to firma leży nie w tym
    rejonie ...itp....mam już dość .Wiem,że mogę zaskarżyć czynności komornicze
    ,ale co to da bedą procesy które mi nie pomogą odzyskać pieniędzy. CO MAM
    ROBIĆ DALEJ może ktoś już przez to przechodzil.Proszę o rady
    mogą być na priva b...@t...pl.

    Beata

  • 2. Data: 2008-02-13 17:04:09
    Temat: Re: Jak odzyskać swoją należność?????
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Beata" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    Wskazać komornikowi majątek firmy do zajęcia.