  • 1. Data: 2008-08-30 11:34:50
    Temat: mobbing
    Od: sebcio <s...@w...pl>

    W firmie padlem ofiara mobbingu.
    Dzialania "wspolpracownikow" doprowadzily do "wykurzenia mnie"
    Wszystkiego mam juz dosyc.
    Nie chce zadnej porady, sam jestem prawnikiem.
    Zruinowali mi reputacje i zdrowie, zarowno fizyczne i psychiczne.
    Chcialem tylko napisac ze mi to sie nie podoba.

    Boze!!! Dlaczego.....

  • 2. Data: 2008-08-30 14:14:18
    Temat: Re: mobbing
    Od: Neptun <n...@s...poczta.onet.pl>

    sebcio pisze:
> [...]
    > Zruinowali mi reputacje i zdrowie, zarowno fizyczne i psychiczne.
    > Chcialem tylko napisac ze mi to sie nie podoba.

    od czego masz ręce nogi i język w gębie?

    widocznie wyglądasz na ofermę jakby agresor wiedział że jak CI się
    narazi to zarobi w ryj to miałbyś spokój, jakby wiedział że potrafisz
    wpuścić go tak w maliny że z roboty wyleci to też by sie trzymał od
    Ciebie z daleka

    POzdrawiam

  • 3. Data: 2008-08-30 14:19:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9bb8p$4c8$1@atlantis.news.neostrada.pl sebcio
    <s...@w...pl> pisze:

    > W firmie padlem ofiara mobbingu.
    > Dzialania "wspolpracownikow" doprowadzily do "wykurzenia mnie"
    > Wszystkiego mam juz dosyc.
    Czemu wszystkiego?
    Praca (szczególnie - konkretna praca) to nie wszystko, to nie całe życie, to
    tylko jego cząstka.
    Przejmując się tak bardzo sam przydajesz znaczenia dziadostwu.

    [...]
    > Zruinowali mi reputacje i zdrowie, zarowno fizyczne i psychiczne.
    Może tylko teraz na świeżo tak to widzisz. Zawsze zresztą można się
    pozbierać.
    Ludzie nie takie problemy mają i wychodzą z nich.
    A może jakoś choć trochę wyrównać rachunki, choćby dla poprawy samopoczucia?

    PS. Mobbing to zjawisko trwające w dłuższym czasie i trudno go nie zauważyć.
    Trzeba się więc z góry przygotować na jego skutki i obmyślić działania na
    różne sytuacje.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-08-30 18:17:33
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 30 Sie, 13:34, sebcio <s...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Zruinowali mi reputacje i zdrowie, zarowno fizyczne i psychiczne.
    > Chcialem tylko napisac ze mi to sie nie podoba.

    Go emo, go emo, go!

    Jak jednostka jest wartosciowa i o tym wie to sie szybciej na firme
    wypnie niz jej na nerwach zagraja.