  • 1. Data: 2008-08-30 12:43:01
    Temat: Utrata tytułu prawnego do lokalu a rozwiązanie umowy o dostęp do Internetu
    Od: "Lutek" <l...@w...pl>

    Chciałbym zawrzeć umowę o dostęp do internetu z pewną firmą.

    Wynajmuję miszkanie, z którego zamierzam wyprowadzić się za 1-2 lata.
    W regulaminie świadczenia usługi
    Istnieje paragraf 6 "Rozwiązanie umowy"
    Ust. 1. pkt b. tego paragrafu mówi, że w przypadku żadania wcześniejszego
    rozwiązania umowy, należy zapłacić odszkodowanie w wysokości łacznego
    abonamentu, pozostałego do zapłacenia do konca trwania umowy.

    Ust. 6. "umowa wygasa wskutek:" pkt d. natomiast mówi, że w przypadku utraty
    tytułu prawnego Abonenta, umowa wygasa.

    Pozostałe ustępy dotyczą trybu rozwiązania umowy i innych nie związanych z
    moim pytaniem kwestii.

    Czy w związku z tym, wskutek utraty przeze mnie tytułu prawnego do lokalu
    (jak rozumiem, w moim wypadku będzie to rozwiązanie umowy najmu), jeśli zawrę
    umowę na 3 lata (najkorzystniejsze stawki) a po 2 latach wyprowadze się, to
    czy spadną na mnie konsekwencje w postaci odszkodowania? Moim zdaniem nie,
    poniewaz nie będzie to żądanie rozwiązania umowy, do którego odnosi się zapis
    o odszkodowaniu, tylko utrata prawa do lokalu, wynikła z mojej wyprowadzki,
    jednak czuł bym się pewniej poznając opinię fachowca.

  • 2. Data: 2008-08-30 17:35:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Lutek wrote:
> [...]
    > o odszkodowaniu, tylko utrata prawa do lokalu, wynikła z mojej wyprowadzki,
    > jednak czuł bym się pewniej poznając opinię fachowca.

    Skoro sami tak zapisali to tak mają.
    Ty umowy nie rozwiązałeś. Ona wygasła zgodnie z tym co zapisali.

  • 3. Data: 2008-08-30 18:13:31
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 30 Sie, 19:35, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Skoro sami tak zapisali to tak mają.
    > Ty umowy nie rozwiązałeś. Ona wygasła zgodnie z tym co zapisali.

    Nad umowami sa jeszcze wyzsze prawa. I na przyklad takie ze dzialal w
    zlej wierze bo wiedzial ze sie wyprowadzi i chcial sie wzbogacic.

  • 4. Data: 2008-08-31 05:49:43
    Od: Melipone <m...@i...faked>

    On Sat, 30 Aug 2008 11:13:31 -0700 (PDT), SzalonyKapelusznik
    <s...@g...com> wrote:

    przecież wyprowadzając się, straci dostęp do internetu, gdzie tu zysk?
    ** Posted from http://www.teranews.com **

  • 5. Data: 2008-08-31 12:46:39
    Temat: Re: Utrata tytułu prawnego do lokalu a rozwišzanie umowy o dostęp do Internetu
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 31 Sie, 07:49, Melipone <m...@i...faked> wrote:
    > On Sat, 30 Aug 2008 11:13:31 -0700 (PDT), SzalonyKapelusznik
    >
    > <s...@g...com> wrote:
    >
    > przecież wyprowadzając się, straci dostęp do internetu, gdzie tu zysk?
    > ** Posted fromhttp://www.teranews.com**

    "pieniadz nie wydany to pieniadz zarobiony"