    From: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mieszkanie w kamienicy - ryzyko???
    Date: Mon, 13 Nov 2006 17:28:06 +0100

    komorowa napisał(a):
    > witam
    >
    > jestem na etapie szukania mieszkania do kupienia.

    To w końcu chcesz to mieszkanie kupić, czy wynająć?

    > jak to jest z mieszkaniami
    > w kamienicy?? obawiam sie ze moglby sie w przyszlosci odnalezc jej
    > wlasciciel i roscic sobie do niej prawo windujac np. wysokosc czynszu tak
    > jak to mialo miejsce na ul. Konduktorskiej. jak sprawdzic stan prawny
    > kamienicy aby miec pewnosc ze cos takiego mnie nie spotka.???

    Z tego co przeczytałem na stronie http://www.konduktorska18.waw.pl/ to
    osoby te nie są właścicielami mieszkań w których mieszkają tylko je
    wynajmują. Jeśli więc szukasz mieszkania do kupienia to przypadek ul.
    Konduktorskiej jest chybiony.

    pozdr

    Radek