  • 1. Data: 2008-10-21 18:56:48
    Temat: mgr - czy to tytuł naukowy ?
    Od: "Rockk" <r...@w...pl>

    Witam, przepraszam jeśli to NTG, czy moglibyście mi wyjaśnić i podąć
    wiarygodne źródło ...

    Czy praca magisterska, (jeśli ma to znaczenie na uczuleni technicznej, mgr i
    inż. za jednym razem) jest praca naukową, i czy tytuł magistra jest tytułem
    naukowym ? Mój recenzent twierdzi ze TAK, z tego co ja się orientuje to NIE.

    Wikipedia w części potwierdza moje zdanie ..

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Magister

  • 2. Data: 2008-10-21 19:10:14
    Temat: Re: mgr - czy to tytuł naukowy ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A myslisz, że tu jacyś profesorowie akademiccy pisują?
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-10-21 19:10:20
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Rockk" <r...@w...pl> wrote
    > Czy praca magisterska, (jeśli ma to znaczenie na uczuleni technicznej, mgr
    > i inż. za jednym razem) jest praca naukową,

    W pewnym sensie jest. Aczkolwiek nie znam prawnej definicji pracy naukowej,
    chyba nie ma.

    >i czy tytuł magistra jest tytułem naukowym ?

    Jest tytulem zawodowym, a nie naukowym. Patrz ustawa o szkolnictwie wyższym
    vs. ustawa o stopniach i tytule naukowym.

  • 4. Data: 2008-10-21 19:15:06
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Rockk pisze:
> [...]
    > naukowym ? Mój recenzent twierdzi ze TAK, z tego co ja się orientuje to NIE.
    >
    > Wikipedia w części potwierdza moje zdanie ..

    Poczytaj ustawę. Link jest na na stronie Wikipedii.

  • 5. Data: 2008-10-21 19:16:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rockk pisze:

    > Witam, przepraszam jeśli to NTG, czy moglibyście mi wyjaśnić i podąć
    > wiarygodne źródło ...

    Ustawa z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule naukowym
    oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki [Dz.U.03.65.595]

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 6. Data: 2008-10-21 22:35:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    666 wrote:
    > A myslisz, że tu jacyś profesorowie akademiccy pisują?

    zdziwił byś się.
    może nie profesorowie, ale paru doktorów tu bywa.