  • 1. Data: 2008-10-21 10:48:43
    Temat: Pytanie z zakresu praw autorskich(?)
    Od: sKATeus <n...@g...com>

    Witam Państwa serdecznie!

    Jestem zainteresowany zakupem ceramiki katalogowej z firmy X,
    wyzdobieniem jej we własnym zakresie, własnymi wzorami i technologią i
    sprzedażą jej na rynkach zagranicznych(EU).
    Istnieje natomiast firma Y, która w opisie działalności zawiera
    informację o wyłączności na sprzedaż na rynki zagraniczne katalogowych
    produktów firmy X.
    Pytanie brzmi czy moja firma sprzedając wyzdobiony produkt katalogowy
    firmy X nie narusza w jakiś sposób umowy z firmą Y?

    Czy produkt firmy X przestaje być produktem katalogowym w chwili
    poddania go modyfikacji w postaci zdobienia?
    Klientowi końcowemu zależy de facto na produkcie wyzdobionym, a nie na
    formie katalogowej.

    Z góry dziękuję za pomoc i serdecznie pozdrawiam.

    n...@g...com

  • 2. Data: 2008-10-21 11:51:54
    Temat: Re: Pytanie z zakresu praw autorskich(?)
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 21 Oct 2008 03:48:43 -0700, sKATeus napisał(a):

    > Pytanie brzmi czy moja firma sprzedając wyzdobiony produkt katalogowy
    > firmy X nie narusza w jakiś sposób umowy z firmą Y?

    Ew. problemy będzie miał producent. A Ty o tyle, o ile przyciśnięty
    producent nie wypowie Tobie umowy, a Ty zostaniesz na lodzie wobec
    kontrahentów.
    Dobrze napisana umowa powinna to załatwić.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl