  • 1. Data: 2002-09-18 23:04:22
    Temat: metraż mieszkania
    Od: "lahudra" <l...@o...pl>

    Witam Wszystkich

    Mam pytanie:
    Czy piece kaflowe do ogrzewania mieszkania wlicza się w metraż powierzchni
    użytkowej?
    Jeśli tak, to w na jakiej podstawie prawnej i gdzie mogę to znaleźć.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-09-19 21:28:29
    Temat: Re: metraż mieszkania
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lahudra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > użytkowej?
    > Jeśli tak, to w na jakiej podstawie prawnej i gdzie mogę to znaleźć.

    Wyjaśnienie pojęcia "powierzchnia użytkowa" precyzuje Ustawa o ochronie praw
    lokatorów,....... z dnia 21.06.2001r
    /Dz.U. z 2001, Nr71, poz.733/ w Art.2 ust.1 pkt 7. jest w
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase
    Możesz też szukać w innych przepisach, dotyczących prawa budowlanego. Ale
    dla lokatorów w/w określenie jest obowiązujące.
    Wiewióra