  • 1. Data: 2002-09-18 19:04:51
    Temat: Czy komitet muszę rejestrować? Wiem, że stowarzyszenie tak.
    Od: y...@p...onet.pl

    Czy można założyć komitet z grupą np. mieszkańców na rzecz weźmy budowy mostu
    lub pomnika?
    Ile osób może/musi minimum być zainteresowanych?
    Jakie władze?
    Statut?
    I NAJWAŻNIEJSZE : czy muszę taki stwór rejestrować i czy istnieją inne
    bezrejestracyjne formy zrzeszania obywateli w celu realizacji jakiegoś celu
    (np. blokady budowy drogi)?

  • 2. Data: 2002-09-19 13:21:18
    Od: a...@p...onet.pl

    Komitetu nie trzeba rejestrować.

  • 3. Data: 2002-09-19 14:41:23
    Od: "Robert Walczak" <r...@N...gazeta.pl>

    zaloz stowarzyszenie zwykle. minimum 3 osoby sie skrzykuja, sporzadzaja
    statut, wybieraja wladze itp. zgloszenie wysylasz do wojta. zobacz ustawe o
    stowarzyszeniach, druga dalsza czesc, nie ta o stowarzyszeniach
    zarejestrowanych tylko wlasnie o tych zwyklych. nie maja one osobowosci
    prawnej i nie trzeba ich rejestrowac, wystarczy zawiadomic. to chyba bedzie
    najlepsze i najtansze.

  • 4. Data: 2002-09-22 17:17:00
    Od: y...@p...onet.pl

    > zaloz stowarzyszenie zwykle. minimum 3 osoby sie skrzykuja, sporzadzaja
    > statut, wybieraja wladze itp. zgloszenie wysylasz do wojta. zobacz ustawe o

    Problem w tym, że wójt o komitecie ma się dowiedzieć w odpowiednim czasie,
    czyli szukam czegoś o czym nikt nie musiałby wiedzieć. Społeczny Komitet????