  • 1. Data: 2002-09-18 17:19:57
    Temat: Rejestr skazanych lub gdzie szukac skazanego?
    Od: "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl>

    Witam.
    Dowiedzialem sie, ze moj dawny kolega najprawdopodobniej siedzi w wiezieniu.
    Niestety nikt z jego otoczenia nie zna zadnych szczegolow, a tym bardziej
    nie wie gdzie siedzi.
    Jak dowiedziec sie gdzie przebywa kolega?
    Czy ktos udostepnia takie dane? (rejestr skazanych)
    Czy mozna wyslac skazanemu list?

    pzdr

    --
    t...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-09-18 17:56:12
    Temat: Re: Rejestr skazanych lub gdzie szukac skazanego?
    Od: "von Rutkov" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    polecam:
    http://rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_000605/prawo
    /prawo_a_1.html

    --
    Pozdrowienia
    von Rutkov

  • 3. Data: 2002-09-18 18:03:32
    Od: "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl>

    > polecam:
    > http://rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_000605/prawo
    /prawo_a_1.html

    ja szukam kogos skazanego i osadzonego

    --
    t...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-09-18 18:05:20
    Od: "von Rutkov" <r...@w...pl>

    > ja szukam kogos skazanego i osadzonego
    sorry
    szukałeś rej. skazanych, źle zrozumiałem

    --
    Pozdrowienia
    von Rutkov

  • 5. Data: 2002-09-19 19:09:39
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

> [...]
    > nie wie gdzie siedzi.
    > Jak dowiedziec sie gdzie przebywa kolega?
    > Czy ktos udostepnia takie dane? (rejestr skazanych)

    Spróbuj na policji (najlepiej jakbyś miał kogoś znajomego).
    W swoim systemie komputerowym mają wejście do
    Kartoteki Skazanych i Tymczasowo Aresztowanych,
    gdzie są dane o pobytach w ZK i AŚ - aktualne i z
    przeszłości. Policja nie musi tu podawać przyczyny
    sprawdzenia i wszystkie dane są od ręki.
    Potrzebne są bliższe dane skazanego poza imieniem
    i nazwiskiem, szczególnie gdy te są popularne
    (np. imię jednego z rodziców, data urodzenia).