    From: cyber_no_@_spam_sarocom.net
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: maszt flagowy a prawo budowlane
    Date: Fri, 27 Jun 2008 21:29:18 +0200

    witam
    chce przed domem postawic maszt a na nim antene tv i lampe oswietlajaca
    wjazd na posesje. czy prawda jest ze na postawienie takiej latarni wymagane
    jest zezwolenie na budowe ? czy moge zglosic ten slup (chcialbym postawic
    betonowy slup wkopany w ziemie, takie slupy sa dosc tanie) jako maszt
    flagowy czy w takim przypadku pozwolenie na budowe nie bedzie wymagane ?
    rozmawialem dzis blisko 30 minut z urzednikiem w gminie ale nie umial mi
    jednoznacznie odpowiedziec. zgoda na budowe w przypadku takiego slupa
    wydaje mi sie absurdem ale mieszkamy w polsce a tu wiadomo jak bywa ;)
    --
    Robert CyberM