  • 21. Data: 2004-04-16 08:29:36
    Temat: Re: mandat za jazde bez waznego biletu
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Mnie spisal "na gebe". Chodzilo o niska kwote bo 8 zl za brak legitymacji.

    Nie ma czegos takiego jak mandat 8 zł za brak legitymacji...

    pdr
    Olo

  • 22. Data: 2004-04-16 09:27:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Apr 2004, Olo Kwasniak wrote:
    [...ktoś...]
    >+ > jak mi udowodnia, ze ten list w ogole do mnie wyszedl? Albo, ze przyszedl?
    >+
    >+ Ależ oni nie muszą do Ciebie wysyłać żadnych listów. To, że wysyłane sa
    >+ upomnienia jest wyłącznie dobrą wolą tych firm, które nie chcą od razu
    >+ sprawy kierować do sądu.

    Na pewo ? Do sądu, tak bez upomnienia ? To się opłaca ??
    (bo jak się NIE opłaca - to to NIE jest "dobra wola" a rozsądek
    nakierowany na kapitalistyczny zysk :>)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 23. Data: 2004-04-16 15:07:32
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Na pewo ? Do sądu, tak bez upomnienia ? To się opłaca ??
    > (bo jak się NIE opłaca - to to NIE jest "dobra wola" a rozsądek
    > nakierowany na kapitalistyczny zysk :>)

    A niby czemu nie? Jak najbardziej się to opłaca, a żaden przepis nie
    nakazuje wysyłania jakichkolwiek upomnień czy ponagleń.

    pdr
    Olo

  • 24. Data: 2004-04-16 20:29:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Apr 2004, Olo Kwasniak wrote:

    >+ > Na pewo ? Do sądu, tak bez upomnienia ? To się opłaca ??
    [...]
    >+ A niby czemu nie?

    Chciałem wiedzieć czy sąd przyjmie taki "kwit" (bez ŻADNEGO
    podpisu strony pozwanej) np. do postępowania nakazowego.

    >+ Jak najbardziej się to opłaca,

    Albo jestem w błędzie, albo są jednak drobne różnice ;)

    >+ a żaden przepis nie
    >+ nakazuje wysyłania jakichkolwiek upomnień czy ponagleń.

    Tego nie napisałem. Pytałem CZY SIĘ OPŁACA. Z myślą "zrezygnować
    z postępowania nakazowego"....

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 25. Data: 2004-04-16 20:43:51
    Od: "wakeup" <w...@w...pl>

    witam wszystkich
    chcialem przy okazji tej dyskusji zapytac, moze ktos mi podpowie co
    powinienem zrobic
    w roku 2000 we Wroclawiu kanar zlapal mnie bez biletu na bagaz (spisal itd),
    pol roku pozniej przyszlo upomnienie z odsetkami za zwloke, zlekcewazylem,
    zreszta nie mialem kasy, gdzies po 8 miesiacach przyszedl kolejny list, ze
    jesli zgodze sie zaplacic to mi daruja odsetki, zaplacilem
    na poczatku ostatnich wakacji robilem porzadki w papierach i wywalilem
    potwierdzenie wplaty (minelo tyle czasu ze uznalem ze nie jest mi juz
    potrzebne), po wakacjach kiedy wrocilem do domu rodzice wreczyli mi list od
    firmy ktora przejela dlugi od przewoznika wroclawskiego, chca zebym oddal po
    raz drugi co juz oddalem plus odsetki za ten czas, strasza mnie wpisaniem na
    liste dluznikow i komornikiem
    czy powinienem zaplacic, czy moze olac sprawe?
    chca odemnie cos kolo 200zl, nie jest to duzo, ale i nie malo
    pozdrawiam

  • 26. Data: 2004-04-16 21:53:47
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Chciałem wiedzieć czy sąd przyjmie taki "kwit" (bez ŻADNEGO
    > podpisu strony pozwanej) np. do postępowania nakazowego.

    Jasne ze tak - nie raz się takich uwalało....

    pdr
    Olo

  • 27. Data: 2004-04-16 21:55:44
    Temat: Re: --= Re: mandat za jazde bez waznego biletu !!! =--
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > czy powinienem zaplacic, czy moze olac sprawe?
    > chca odemnie cos kolo 200zl, nie jest to duzo, ale i nie malo

    olac

    pdr
    Olo

  • 28. Data: 2004-04-17 00:59:12
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:

    > Jasne ze tak - nie raz się takich uwalało....

    Na pewno było to postępowanie nakazowe?

    KG

  • 29. Data: 2004-04-17 01:00:51
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > A niby czemu nie? Jak najbardziej się to opłaca, a żaden przepis nie
    > nakazuje wysyłania jakichkolwiek upomnień czy ponagleń.

    Ale musisz wezwać do zapłaty.

    KG

  • 30. Data: 2004-04-17 10:41:52
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Ale musisz wezwać do zapłaty.

    Drogi Kolego - wzywa do zapłaty kontroler w momencie ujawnienia. I starczy.

    pdr
    Olo