  • 31. Data: 2004-04-17 19:09:24
    Temat: Re: mandat za jazde bez waznego biletu
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Drogi Kolego - wzywa do zapłaty kontroler w momencie ujawnienia. I starczy.

    tyle że brak podpisu może być pewnym problemem

    KG

  • 32. Data: 2004-04-17 19:17:27
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > tyle że brak podpisu może być pewnym problemem

    Ja tak nie uwazam

    pdr
    Olo

  • 33. Data: 2004-04-17 21:40:44
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > starczy.

    > Ja tak nie uwazam

    no ale o tym decyduje sad, na szczescie, a nie Olo K. :P

    brak podpisu = sprzeciw pozwanego, a to oznacza, ze sprawe zbadac trzeba.

    pozdr.
    marcin

  • 34. Data: 2004-04-19 20:32:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Apr 2004, Olo Kwasniak wrote:

    >+ > Chciałem wiedzieć czy sąd przyjmie taki "kwit" (bez ŻADNEGO
    >+ > podpisu strony pozwanej) np. do postępowania nakazowego.
    >+
    >+ Jasne ze tak - nie raz się takich uwalało....

    Olo, kam już pytał ale widać przeoczyłeś: "na pewno do
    postępowania nakazowego" ??
    I *o to* pytam. W kontekście "opłacalności" oczywiście.
    Bo że *bez* 'nakazu' można wszcząć tego nie podważam :]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 35. Data: 2006-09-17 03:40:25
    Od: viv<v...@o...pl>

    > Nie ma czegos takiego jak mandat 8 zł za brak legitymacji...
    >

    > pdr
    > Olo
    "Wezwanie do zapłaty za nie posiadanie przy sobie dokumentów uprawniających do
    przejadzu ulgowego lub, bla bla bla"
    Za to że nie miałem przy sobie legitmacji szkolnej w metrze (w wakacje) będę
    teraz płacił 100 zł, to nie jest fair :/

    -> http://usenet.pomocprawna.info