  • 11. Data: 2005-10-26 10:48:55
    Temat: Re: mandat naklejony przez Straż Miejską
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    leon <L...@n...interia.pl> napisał:

    >SM wlozyla mandat za wycieraczke
    SM nie wkłada i na pewno nie mandatów za wycieraczkę ;-)

    Artur Golański

  • 12. Data: 2005-10-26 10:48:55
    Temat: Re: mandat naklejony przez Straż Miejsk?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "agusia" <a...@t...pl> napisał:

    >Ktoś mógł zerwać naklejke ;)
    Eee, wierzysz w cuda ? I nie 'zerwał', ale 'odkleił' - a to już więcej
    trudu.

    >I czekać na wezwanie przysłąne do domu.
    Możesz czekac, ale wtedy nie licz na taryfę ulgową.

    >że zdarzyło mi sie pierwsze wykroczenie za które mnie złapali ;)
    Zawsze kiedyś jest "ten pierwszy raz" i dobrze, ze dodałaś 'złapali'.
    Dalej, jeśli cię teraz nie ukarzą, to następny też będzie pierwszy ;-)

    Artur Golański

  • 13. Data: 2005-10-26 12:39:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    leon napisał(a):

    > To jest zdaje sie przewidziane odpowiednimi przepisami, takze
    > holowanie. Nie przypominam sobie natomiast naklejek.

    Moze naklejka to taka blokada? Tylko troche mniej "blokujaca".
    Ale IMO po zaplaceniu mandatu straznicy powinni ta naklejke usunac.

  • 14. Data: 2005-10-26 14:18:48
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "agusia" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Dlatego nie do końca wiem jak postąpić.

    MZ pójść i porozmawiać. Jest szansa, że skończy się na pouczeniu. Jak nie
    pójdziesz to pewnie skierują wniosek do sądu a tam dostaniesz po kieszeni.

  • 15. Data: 2005-10-26 16:47:41
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 25 Oct 2005 21:50:18 +0200, leon napisał(a):

    > Skoro Cie to bawi to podaj adres i nr rejestracyjny twojego samochodu.
    ... No chyba, ze podasz mi artykul
    > zezwalajacy na takie praktyki SM.
    Ale po cóż się tak od razu unosić! Korespondencję, wpłaty itp. do SM
    kierować tąże samą drogą: wlepka na najbliższy samochód z emblematam SM.

    PS Piszę w nadzieji na ;) czytających i dobre rozszyfrowanie skrótu: SM
    jako Straż Miejska

    --
    pozdro
    poreba

  • 16. Data: 2005-10-26 18:05:12
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

    >Jak nie pójdziesz to pewnie skierują wniosek do sądu
    Najpierw należy ustalić winnego, czyli w granicznym przypadku jednak i
    tak "pójdzie" ;-)

    Artur Golański