  • 21. Data: 2004-08-07 00:06:31
    Temat: Re: mandat (+komornik) = konto nie dziala
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    kam wrote:

    > żaden

    Teraz rozumiem,-ot, tylko tak koniecznie chciałes sobie popaplać:)

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 22. Data: 2004-08-07 06:01:25
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 6 sie o godzinie 23:11, na pl.soc.prawo, Goomich napisał(a):

> [...]
    > rachunkach terminowych lokat oszczędnościowych jednej osoby, niezależnie
    > od liczby zawartych umów, są wolne od zajęcia na podstawie sądowego lub
    > administracyjnego tytułu wykonawczego do wysokości trzykrotnego
    > przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, bez
    > wypłat nagród z zysku, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu
    > Statystycznego za okres bezpośrednio poprzedzający dzień wystawienia
    > tytułu wykonawczego.
    >
    > Czyli pi razy drzwi, wolna od zajęcia jest kwota około 7.000 zł.

    Nie rozumiem za bardzo tego. Czy w przytoczonym artykule chodzi o kwotę
    wolną od zajęcia:
    - jeżeli kwota egzekucji wyniesie ponad 3-krotność średniego wynagrodzenia
    wg GUSu;
    - jeżeli na rachunku jest saldo niższe niż 3-krotność średniego
    wynagrodzenia wg GUSu?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 23. Data: 2004-08-07 14:13:37
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Artur Ch." <s...@r...pbz> naskrobał/a w

    > Nie rozumiem za bardzo tego. Czy w przytoczonym artykule chodzi o
    > kwotę wolną od zajęcia:

    Chodzi o to, że komornik nie może zająć niczego poniżej tej
    trzykrotności.
    Jeśli na rachunku byłoby (zakładając, że 3xśrednia wypłata to te 7000)
    8000, to można zająć tylko 1.000 zł.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Mlodziez w stanie nietrzezwym moze spowodowac potomstwo.

  • 24. Data: 2004-08-07 22:36:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Aug 2004, Kamil Jońca wrote:
    [...]
    > + > dostalam dosc dawno temu mandat - oczywiscie nie placilam. [...]
    > + Powiedzcie mi dlaczego jest to takie oczywiste nie płacić mandatów ?

    Hm... wtedy jest się bardziej uciskanym przez wymiar sprawiedliwości,
    bo *dwa* razy: raz przy ukaraniu mandatem, drugi raz przy egzekucji ;)
    Dla mnie motywacja żadna, ale... :)

    pozdrowienia, Gotfryd