  • 11. Data: 2004-08-06 01:19:09
    Temat: Re: mandat (+komornik) = konto nie dziala
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    kam wrote:

    > ...nie płaciłaś, cierpisz
    >
    > - ze wypadaloby mnie
    >
    > Jak mi przykro.
    >
    > KG

    Kamilu, być może, z powodu upałów moja zdolność kojarzenia jest osłabiona,-
    napisz zatem w jasnych słowach, jaka to głęboka myśl na zadany temat, porada
    prawna dla autorki, niuans prawniczy z tym związany itp skłonił Cie do
    zabrania publicznie głosu na ten temat i wysłania powyższego postu
    absorbując uwage pozostałych uczestników tej grupy, w tym, zapewne,
    większości posługującej się (i płacącej!) połączeniami dial-up?

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 12. Data: 2004-08-06 05:39:54
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    PAweł wrote:
    > Kamilu, być może, z powodu upałów moja zdolność kojarzenia jest osłabiona,-
    > napisz zatem w jasnych słowach, jaka to głęboka myśl na zadany temat, porada
    > prawna dla autorki, niuans prawniczy z tym związany itp

    żaden
    a musi być?

    KG

  • 13. Data: 2004-08-06 06:20:01
    Od: Mariolka <m...@n...pl>

    > Olo

    G. mnie obchodzi twoja subiektywna ocena. nauczaj w przedszkolu cielaku.

  • 14. Data: 2004-08-06 06:20:25
    Od: Mariolka <m...@n...pl>

  • 15. Data: 2004-08-06 09:07:34
    Od: RBprv <r...@U...onet.pl>

    > tzn precyzyjniej jeżeli kwotę odbierze osobiście komornik skarbowy przy
    > wizycie to skasuje 6 zł

    Mnie komornik skasował na 12zł mandat niezapłacony wynosił 50zł. Zeby
    było jasne zapomniałem zapłacić bo dostałem go dzień przed świętami
    bożego narodzenia a nie unikałem płacenia.

  • 16. Data: 2004-08-06 12:17:40
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 6 sie o godzinie 08:20, na pl.soc.prawo, Mariolka napisał(a):

    > G. mnie obchodzi twoja subiektywna ocena. nauczaj w przedszkolu cielaku.

    LOL

    Raz piszesz jako janina a później odpowiadasz jako Mariolka.... :D

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 17. Data: 2004-08-06 20:41:49
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > absorbując uwage pozostałych uczestników tej grupy, w tym, zapewne,
    > większości posługującej się (i płacącej!) połączeniami dial-up?

    Porada prawna może być tu tylko jedna - odchamić się i na drugi raz płacić.

    pdr
    Olo

  • 18. Data: 2004-08-06 20:43:59
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > G. mnie obchodzi twoja subiektywna ocena. nauczaj w przedszkolu cielaku.

    A mnie i pozostalych grupowiczow twoje wymiociny siusiumajtku
    Plonk

  • 19. Data: 2004-08-06 20:46:16
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > LOL
    >
    > Raz piszesz jako janina a później odpowiadasz jako Mariolka.... :D

    To jakis zasmarkany szczeniak, moim zdaniem szkoda fatygi :-)

    pdr
    Olo

  • 20. Data: 2004-08-06 21:11:34
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Janina <j...@n...pl> naskrobał/a w

    > czy mial prawo
    > zatrzymac 600 zl (a nie jednorazowo wyplacic 200), czy bank
    > postapil zgodnie z prawem ze pozwolil na te operacje.

    Prawo bankowe.

    Art. 54. 1. Środki pieniężne znajdujące się na rachunkach
    oszczędnościowych, rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz na
    rachunkach terminowych lokat oszczędnościowych jednej osoby, niezależnie
    od liczby zawartych umów, są wolne od zajęcia na podstawie sądowego lub
    administracyjnego tytułu wykonawczego do wysokości trzykrotnego
    przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, bez
    wypłat nagród z zysku, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu
    Statystycznego za okres bezpośrednio poprzedzający dzień wystawienia
    tytułu wykonawczego.

    Czyli pi razy drzwi, wolna od zajęcia jest kwota około 7.000 zł.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    PAMIETAJ: Tylko CRAY wykonuje nieskonczona petle w zaledwie cztery godziny.