  • 11. Data: 2004-08-08 00:36:15
    Temat: Re: mandat/ Sšd Grodzki i pkty.karne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cf3og4$iv1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie oznaczałoby to ani uznania winy, ani wliczenia punktów, gdyż nie ma w
    > Polsce sądu, który by warunkowo zawiesił postępowanie za wykroczenie.

    Za wykroczenie nie. Za przestępstwo drogowe tak.

  • 12. Data: 2004-08-08 06:53:57
    Temat: Re: mandat/ Sąd Grodzki i pkty.karne
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz":

    > Nie oznaczałoby to ani uznania winy, ani wliczenia punktów, gdyż nie ma w
    > Polsce sądu, który by warunkowo zawiesił postępowanie za wykroczenie.

    Prostuję: miło być "warunkowo umorzył".

    ---
    pzdr

  • 13. Data: 2004-08-08 09:26:06
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Tomasz" <p...@i...pl> napisał:

    >W sprawie o wykroczenie sąd warunkowo umorzył postępowanie ?
    >Pierwsze słyszę ! IMHO - nie możliwe !
    Tak stanowi prawo !
    Czas najwyższy, abyś przyjął do wiadomości, że o wielu rzeczach nawet
    ci się nie śniło, a jednak są możliwe ;-D

    Artur Golański

  • 14. Data: 2004-08-08 12:21:10
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski":

    > Tak stanowi prawo !

    A który artykuł Kodeksu Wykroczeń ?!

    ---
    Pzdr

  • 15. Data: 2004-08-08 12:26:52
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Artur Golanski wrote:

    > Tak stanowi prawo !

    O warunkowym umorzeniu w przypadku wykroczenia?

    KG

  • 16. Data: 2004-08-08 15:58:36
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Tomasz" <p...@i...pl> napisał:

    >A który artykuł Kodeksu Wykroczeń ?!
    A kto napisał, że KW ?
    Rozp. w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu
    drogowego: § 4. 1. Wpisu ostatecznego do ewidencji dokonuje się, z
    zastrzeżeniem ust. 2 i 3, jeżeli naruszenia zostaną stwierdzone
    prawomocnymi wyrokami sądów, postanowieniami sądu o warunkowym
    umorzeniu postępowania albo nakazami lub mandatami karnymi.

    Artur Golański

  • 17. Data: 2004-08-08 16:06:12
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Artur Golanski wrote:

    > A kto napisał, że KW ?

    Ty :)
    Może nie bezpośrednio, ale pisałeś o wykroczeniu.

    KG

  • 18. Data: 2004-08-09 08:30:08
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    >Może nie bezpośrednio, ale pisałeś o wykroczeniu.
    Kam, daj sobie spokój z bzdurami nie na temat !
    "Pisałem, ale nie pisałem...." sam nie wiesz kto i co pisał.
    Omawiamy przypisanie punktów, gdy skierowano sprawe do S.G.
    (oczywiste jest wcześniejsze wykroczenie, a to poprzedza użycie
    pojazdu itd, itd)

    Artur Golański

  • 19. Data: 2004-08-09 10:19:16
    Temat: Re: mandat/ S?d Grodzki i pkty.karne
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Artur Golanski wrote:

    > Kam, daj sobie spokój z bzdurami nie na temat !

    Na temat. Nie można warunkowo umorzyć postępowania w sprawie o
    wykroczenie. Jasne?

    KG

  • 20. Data: 2004-08-09 19:26:39
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    >Nie można warunkowo umorzyć postępowania w sprawie o
    >wykroczenie. Jasne?
    Można, skoro tak przewiduje prawo ! (zacytowałem odnośny paragraf).
    Swoją uwagę i pytanie nt. jasności skieruj do tych, co prawo stanowią
    (tu: właściwy minister)
    Bez kolejnej odpowiedzi.

    Artur Golański