  • 21. Data: 2004-08-09 20:14:39
    Temat: Re: mandat/ S?d Grodzki i pkty.karne
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski"

    > Można, skoro tak przewiduje prawo ! (zacytowałem odnośny paragraf).
    > Swoją uwagę i pytanie nt. jasności skieruj do tych, co prawo stanowią
    > (tu: właściwy minister)
    > Bez kolejnej odpowiedzi.

    1. nie zacytowałeś stosownej normy, na której opierasz swoją wypowiedź
    (ponadto paragraf jest tylko jednostką redakcyjną przepisu),
    2. zacytowałeś rozporządzenie, które nie dotyczy instytucji warunkowego
    umorzenia postępowania,
    3. sądy orzekają na podstawie ustaw a nie rozporządzeń,
    4. ustawodawcą jest parlament a nie minister,
    5. instytucje warunkowego umorzenia postępowania przewiduje Kodeks Karny i
    Kodeks Karny Skarbowy,
    6. Kodeks Wykroczeń z 1971 roku, jak i Kodeks Wykroczeń z 1932 roku, nie
    znają (nie znał) instytucji warunkowego umorzenia postępowania w sprawie o
    wykroczenie,
    7. do wykroczeń nie stosuje się Kodeksu Karnego, a wykroczenie to nie
    przestępstwo,
    8. punkty karne nalicza się zarówno za wykroczenie "drogowe" jak i
    przestępstwo "drogowe".

    ---
    Pzdr.

  • 22. Data: 2004-08-10 21:31:34
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Artur Golanski wrote:
    > Można, skoro tak przewiduje prawo ! (zacytowałem odnośny paragraf).
    > Swoją uwagę i pytanie nt. jasności skieruj do tych, co prawo stanowią
    > (tu: właściwy minister)
    > Bez kolejnej odpowiedzi.

    Mam nadzieję, że Tomasz Ci wyjaśnił o co nam chodzi.

    KG