  • 1. Data: 2004-08-06 15:03:30
    Temat: paczka do UK - papierosy
    Od: "rebel" <rebel@NO_SPAMpoczta.fm>

    witam. to chyba odpowiednia grupa na poniższe zagadnienie:
    czy w paczce wysyłanej do UK można wysłać papierosy? czy obowiązują te same
    dozwolone ilości co podczas osobistego przekraczania granicy? czy są jakieś
    inne 'haczyki'?
    z góry dziękuję za wyjaśnienia.
    --
    pozdr
    rebel

  • 2. Data: 2004-08-06 15:40:10
    Temat: Re: paczka do UK - papierosy
    Od: "Marcin Madej" <s...@m...lub.pl>

    Użytkownik "rebel" <rebel@NO_SPAMpoczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    same
    > dozwolone ilości co podczas osobistego przekraczania granicy? czy są

    Jak by byly to juz by ktoś wysyłał pocztą tysiące kartonów papierosów ;)

  • 3. Data: 2004-08-06 19:37:14
    Od: "vipek600" <v...@N...fm>

> [...]
    same
    > dozwolone ilości co podczas osobistego przekraczania granicy? czy są

    To ja jeszcze zapytam:
    - ile kosztuje wysłanie takiej paczki do UK ?
    - czy moga to być papierosy od naszych wschodnich sąsiadów?
    ;-)

    --
    vipek600

  • 4. Data: 2004-08-06 20:17:19
    Od: "rebel" <rebel@NO_SPAMpoczta.fm>

    Imć vipek600 w news:cf0mm2$f73$1@news.onet.pl był(a) uprzejm(y/a) napisać:
    > same
    > jakieś
    > To ja jeszcze zapytam:
    > - ile kosztuje wysłanie takiej paczki do UK ?
    > - czy moga to być papierosy od naszych wschodnich sąsiadów?

    już się dowiedziałem na poczcie! tzn. chyba. można oficjalnie wysyłać w
    ilościach do prywatnej konsumpcji. podobno wielu wysyła w specjalnych
    kopertach kupowanych na poczcie (koperta do 2kg - ~50 zł.). na miejscu
    powinny być na 4 dzień.
    niestety nie pytałem o papierosy, z których nalepki akcyzowe 'odpadły' ...
    --
    pozdr
    rebel

  • 5. Data: 2004-08-08 17:26:55
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

> [...]
    same
    > dozwolone ilości co podczas osobistego przekraczania granicy? czy są

    osobiste przekraczanie granicy to WLASNY UZYTEK - jak uzasadnisz wlasny
    uzytek, skoro sam zostajesz w miejscu nadania??

    obawiam sie, ze obrot artykulami zharmonizowanymi jest oakcyzowany bez
    wzgledu na ilosc - OBROT (tj. wewnatrzwspolnotowa dostawa) powtarzam, nie
    WPROWADZENIE NA TERYTORIUM (klauzula wlasnego uzytku).

    p.
    W,