  • 11. Data: 2004-07-05 08:32:58
    Temat: Re: malzenstwo -> waznosc
    Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl>

    > a ilu księży robi testy na bezpłodnosc?
    > i nie przesadzaj z tym ze go zdadan baba nie zechce ,od tego zaden facet
    nie
    > poszedl ma księdza.
    > nie kazdy ksiądz trzepie kasiorę.

    Rzecz w tym ze ja nie szukam opinii tylko konkretnego aktu badz
    zaprzeczenia. Dlatego tak odpowiedzialem na post z tym chceniem czy
    niechceniem ...
    Ja oczekuje konkretnej odpowiedzi badz odnosnika.

    AJA

  • 12. Data: 2004-07-05 08:34:14
    Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl>

    > Tak.

    > Tak

    Jakis art. (paragraf) mozna prosic czy jest to tylko twoja prywatna opinia?

    AJA

  • 13. Data: 2004-07-05 08:41:36
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To ja moge odpowiedziec a co to za poswiecenie jak jest bezplodny i zadna
    > baba go nie zechce

    Skąd to przekonanie, że kobiety w doborze facetów kierują się nadrzędną
    potrzebą podtrzymania gatunku?:-) Ile dziewczyn, które pozwoliły Ci się
    poobmacywać albo i nie tylko chciało od Ciebie wczesniej deklaracji, że
    jestes płodny?:-))

    Poza tym wypaczasz ideę kapłaństwa - decydując się na zostanie księdzem
    składa się ofiarę Bogu z czegoś wiecej niż chęci rozprzestrzeniania własnego
    materiału genetycznego.

    A tak na marginesie bo mi się nasunęło - ksiadz moze zostać dawcą
    nasienia?:-)

    HaNkA

  • 14. Data: 2004-07-05 08:50:13
    Temat: Re: malzenstwo -> waznosc [ot]
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Mon, 5 Jul 2004 10:41:36 +0200, napisał:

> [...]

    > Poza tym wypaczasz ideę kapłaństwa - decydując się na zostanie księdzem
    > składa się ofiarę Bogu z czegoś wiecej niż chęci rozprzestrzeniania

    Składa ofiarę Bogu, tak? Ciekawa koncepcja.
    A co z Genesis 1-28? "Idźcie i rozmnażajcie się..."?
    Czyżby w międzyczasie Pan Bóg zmienił poglądy?

    Cały tan celibat to tylko i wyłącznie środek mający na celu zapobieżenie
    dziedziczeniu majątków kościelnych i nie ma nic wspólnego z wiarą, religią
    i Bozymi nakazami. Ale to już nie jest dyskusja na pl.soc.prawo tylko na
    pl.soc.religia

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 15. Data: 2004-07-05 08:53:36
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Czyżby w międzyczasie Pan Bóg zmienił poglądy?

    Nie Bóg ale jego urzędnicy:-) Poza tym nie to miałam na myśli - piłam
    jedynie do kwestii czy bezplodność uniemożliwia stan kapłański

    HaNkA

  • 16. Data: 2004-07-05 09:38:54
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>

    > Dnia 2004-07-05 09:48, aja rzecze:
    >
    > Nie, jest nieważne.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    !!!!?????!!!!! CO TO ZA BZDURA?????
    Kościół unieważnia małżeństwo tylko i wyłącznie NA WNIOSEK
    jednego z małżonków. Świadome zatajenie bezpłodności
    może być przyczyną takiego wniosku.
    Kościół sam w sobie nie ingeruje ani w płodność ani bezpłodność
    małżonków. I z urzędu nie może ślubu unieważnić.

  • 17. Data: 2004-07-05 09:40:30
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>

    > Rzecz w tym ze ja nie szukam opinii tylko konkretnego aktu badz
    > zaprzeczenia. Dlatego tak odpowiedzialem na post z tym chceniem czy
    > niechceniem ...
    > Ja oczekuje konkretnej odpowiedzi badz odnosnika.

    to zamiast trollować na grupie rusz d**** do najbliższej parafii,
    i zapytaj u źródła.

  • 18. Data: 2004-07-05 10:45:22
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik aja napisał:
    > To ja moge odpowiedziec a co to za poswiecenie jak jest bezplodny i zadna
    > baba go nie zechce a tu jako ksiadz kasiore bedzie trzepal ...

    zawsze myslalem ze "na ksiedza" idzie sie albo z powolania, albo dla
    pieniedzy, a nie zeby sie poswiecac..
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2004-07-05 10:47:44
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik aja napisał:
    > Rzecz w tym ze ja nie szukam opinii tylko konkretnego aktu badz
    > zaprzeczenia. Dlatego tak odpowiedzialem na post z tym chceniem czy
    > niechceniem ...
    > Ja oczekuje konkretnej odpowiedzi badz odnosnika.

    no to sobie pooczekujesz, bo zaden artykul w zadnym prawie (rowniez
    kanonicznym) nie reguluje kwestii plodnosci badz bezplodnosci ksiezy

    co to w ogole ma do rzeczy, czy ktos jest plodny czy nie?

  • 20. Data: 2004-07-05 10:51:11
    Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl>

    > zawsze myslalem ze "na ksiedza" idzie sie albo z powolania, albo dla
    > pieniedzy, a nie zeby sie poswiecac..
    Po pijaku o roznych rzeczach sie gada i teraz muszesie upewnic ... a pozniej
    odwolac to co powiedzialem :(

    AJA