  • 1. Data: 2004-07-05 07:20:16
    Temat: podpis własnoręczny
    Od: "Mic" <m...@c...pl>

    witam !

    Czy sa jakies wymagania dotyczace podpisu własnoręcznego składanego na
    róznego rodzaju dokumentach ?
    Pytam poniewaz nie zawsze mi sie chce pisać całe nazwisko, a i chociaż
    przewaznie jest to podpis "magisterski" ( niezbyt czytelny ), to dokonuje
    tam jakis skrótów i nie wiem czy taki podpis jest wiążący

    pozdrawiam

    Michal

  • 2. Data: 2004-07-05 08:08:26
    Temat: Re: podpis własnoręczny
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mic" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > witam !

    nie wiem czy taki podpis jest wiążący

    odpowiem przykładem:
    Sąd: Panie Michale, czy to pan podpisał weksel?
    M: Ja?? nie!! to nie mój bazgroł
    S: A wie Pan , że strona przeciwna zaraz bedzie wnioskować o powołanie
    biegłego grafologa,
    podłączenie do wykrywacza kłamstw i wezwanie wróżki ?
    M: ee... chyba wygląda trochę jak mój ....

    pozdr
    Traaq

  • 3. Data: 2004-07-05 14:18:13
    Od: Michał Szklarski <m...@w...pl>

    Użytkownik Mic napisał:

> [...]
    > przewaznie jest to podpis "magisterski" ( niezbyt czytelny ), to dokonuje
    > tam jakis skrótów i nie wiem czy taki podpis jest wiążący

    Nawet kompletny bazgroł jest podpisem własnoręcznym - bo da się go
    zidentyfikować, chociaż wymagać to może ekspertyzy grafologicznej. Tak
    bodaj jakiś wyrok wyrok sądu najwyższego, czytałem gdzieś rok temu.

    --
    @ @ Michał Szklarski o-o