  • 1. Data: 2004-07-05 06:59:12
    Temat: sprawa o ubezwlasnowolnienie
    Od: n30 <j...@i...net.pl>

    Witam
    Mam pytanie jak wygladaja koszty rozprawy o ubezwlasnowolnienie chodzi o
    przymusowe leczenie w tym wypadku mojej psychicznie chorej babci... Jak
    taki caly proces sie odbywa? Kto ponosi koszty tego procesu? I jakie one
    mniej wiecej sa? Wiadomo ze choroby psychiczne nie leczone sa
    postepowe... A juz Dzis moja babcia staje sie niebezpieczna, i nie
    pozwala na zadne leczenie(uwaza ze jest zdrowa).

    Z gory dziekuje za odp.
    --
    "Każda kobieta uważa się za niezastąpioną, choć sądzi, że sama mogłaby
    zastąpić bez trudu każdą inną." (Pitigrilli)

  • 2. Data: 2004-07-05 13:23:21
    Temat: Re: sprawa o ubezwlasnowolnienie
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Użytkownik "n30" <j...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "Każda kobieta uważa się za niezastąpioną, choć sądzi, że sama mogłaby
    > zastąpić bez trudu każdą inną." (Pitigrilli)

    Ubezwłasnowolnienie to nie to samo co przymusowe leczenie psychiatryczne.
    Musisz doprecyzować o co Ci chodzi.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-07 05:10:37
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał(a)
    w news'ie: news:ccbko4$cae$1@news.onet.pl

    > [..................]
    > Ubezwłasnowolnienie to nie to samo co przymusowe leczenie
    > psychiatryczne. Musisz doprecyzować o co Ci chodzi.

    A co tu "doprecyzowywać".? Aby skierować kogoś na
    leczenie psychiatryczne potrzebna jest zgoda tej osoby.
    Aby móc to zrobić bez jej zgody trzeba ją ubezwłasnowolnić
    i wtedy wystarczy zgoda ustanowionego opiekuna prawnego.

    PS. Wycinaj zbędne cytaty - podziękowania i obowiązkowo
    sygnaturki.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Niejasność jest wielkością niezmienną.

  • 4. Data: 2005-10-05 11:27:28
    Od: alex<x...@g...pl>

    Był bym również wielce zobowiązany za info w tej srpawie. Mam podobną sytuacje
    (z tym że chodzi tu nie o osobę w podeszłym wieku jak prawdopodbnie babcia
    przedmówcy tylko o wiek średni) co przedmówca. Osoba jest wysoce agresywna i
    stwarza zagrożenie dla życia domowników (gas, ogień itp są w jej zasięgu),
    ponadto dziaąłnia jej doprowadziły juzdo nerwicy u jednej z osób z jej otocznia
    oraz zabużeń leczonych u neurologa u drógiej osoby.
    Sprawa jest bardzo poważna. Potrzebuje info jak takową osobę wysłać na leczenie
    aby uświadomić jej jej problem.

    Bardzo proszę o pomoc
    x...@g...pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info