  • 1. Data: 2004-07-05 07:07:57
    Temat: Pozew, odzew i okolice
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Witam,

    Dostalem pozwem i w zwiazku z tym mam pare pytan:

    na "odzew" ;) mam teraz 14 dni ale nie dam rady
    zgromadzic wszystkich dokumentow ktore chcialbym
    przedlozyc. Jak moge wystapic o przedluzenie terminu?
    Albo jesli nie moge to co nalezy zrobic zeby moc
    potem zalaczyc jakies dowody ktorych teraz nie mam
    lub nie zdaze zgromadzic?

    pozywajacy domaga sie uregulowania platnosci tytulem
    2 not odsetkowych, tyle ze tych not akurat nie dostalem
    (dostalem natomiast wezwanie do zaplaty na te noty, co
    nie zmienia faktu ze nie placilem bo nie bylo not). Nie
    udowodnie przy tym ze domagalem sie przeslania ich kopii
    bo to bylo lata temu i nie bylo pism. Czy moge cos z tym
    zrobic?

    PS: zaraz poguglam, ale jak ktos juz wie gdzie znajde
    gotowe formularze pism dot. pozwow i odpowiedzi na pozew
    to bede dzwieczny. Jakies inne pomocne linki zwiazane
    z tematem tez mile widziane.

    PPS: moja kopia nie ma wypelnionego pola "data wplywu
    wypelnia sad)" w naglowku stad nie wiem kiedy to
    do sadu wplynelo a ze data wniesienia to jest
    2003.07 wiec jestem ciekaw ile to tam lezalo

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 2. Data: 2004-07-05 09:58:10
    Temat: Re: Pozew, odzew i okolice
    Od: "5" <7...@p...onet.pl>

    Jesli bylo to lata temu to prekluzja wynosi 2 lata.
    Uzytkownik "Borszczuk" <c...@U...wfmh.org.pl.TW> napisal w
    wiadomosci news:ccauuc$dhc$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2004-07-05 12:41:51
    Temat: Odp: Pozew, odzew i okolice
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Jak moge wystapic o przedluzenie terminu?

    lepiej napisz teraz co wiesz, z zastrzeżeniem, że resztę dowodów przedłozysz
    później, jak je uzyskasz.

    Albo jesli nie moge to co nalezy zrobic zeby moc
    potem zalaczyc jakies dowody ktorych teraz nie mam
    lub nie zdaze zgromadzic?

    zasadniczo do zamknięcia rozprawy możesz zgłaszać dowody, ale lepiej
    poinformuj o tym sędziego, że masz kłopoty z dowodami, żeby potem ci nie
    zarzucono, że przeciągasz sprawę

    nie udowodnie

    to przeciwnik ma ci udowodnić, że coś ci przesłał, jak tak twierdzi

    wiec jestem ciekaw ile to tam lezalo

    idź do sekretariatu sądu i sobie zobacz

    brett