  • 1. Data: 2004-07-05 07:48:10
    Temat: malzenstwo -> waznosc
    Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl>

    Witam
    Czy wazne jest malzenstwo zawarte przez kobiete i mezczyzne gdy jedno z
    maloznkow:
    - jest bezpolodne i nie wie o tym
    - jest bezplodne i wie o tym i zatailo te informacje
    - jest bezplodne i oboje wiedza o tym i zataili te informacje wobec
    kosciola
    -jest bezplatne i powiadomili instytucje kosciola (czy udzielony zostanie im
    sakrament malzenstwa?)

    Czy mozna zostac ksiedzem jezeli:
    -jest sie bezplodnym i sie to zatai
    -jest sie bezplodnym i sie tego nie zatai
    Wybaczcie za takie pytania ale poprostu ciekawosc mnie zzera i jakos w
    kodeksie kanonicznym nie odnalazlem informacji konkretnej :(

    Pozdrawiam
    AJA

  • 2. Data: 2004-07-05 07:52:50
    Temat: Re: malzenstwo -> waznosc
    Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl>

> [...]
    > kosciola
    > -jest bezplatne i powiadomili instytucje kosciola (czy udzielony zostanie
    Tu akurat po poszukiwaniach swiatelko w tunelu:
    Kan. 1084 par.3

    A ponizsze nadal aktualne
    AJA

  • 3. Data: 2004-07-05 07:53:35
    Od: "pamana" <p...@w...pl>

    > Czy mozna zostac ksiedzem jezeli:
    > -jest sie bezplodnym i sie to zatai
    > -jest sie bezplodnym i sie tego nie zatai

    a co za różnica czy ksiądz jest bezpłodny czy nie (lepiej dla zakonnic)
    p.

  • 4. Data: 2004-07-05 08:05:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy wazne jest malzenstwo zawarte przez kobiete i mezczyzne gdy jedno z
    > maloznkow:
    [ciach]

    jest wazne, jest to jedynie powod do udzielenia rozwodu, zarowno swieckiego
    jak i koscielnego

  • 5. Data: 2004-07-05 08:08:23
    Od: "pamana" <p...@w...pl>

    > To ja moge odpowiedziec a co to za poswiecenie jak jest bezplodny i zadna
    > baba go nie zechce a tu jako ksiadz kasiore bedzie trzepal ...

    a ilu księży robi testy na bezpłodnosc?
    i nie przesadzaj z tym ze go zdadan baba nie zechce ,od tego zaden facet nie
    poszedl ma księdza.
    nie kazdy ksiądz trzepie kasiorę.
    p.

  • 6. Data: 2004-07-05 08:09:54
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Wybaczcie za takie pytania ale poprostu ciekawosc mnie zzera i jakos w
    > kodeksie kanonicznym nie odnalazlem informacji konkretnej :(

    Pytasz o waznosc malzenstwa kanonicznego czy cywilnego ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 7. Data: 2004-07-05 08:09:57
    Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl>

    > a co za różnica czy ksiądz jest bezpłodny czy nie (lepiej dla zakonnic)
    To byla odpowiedz czy zart?
    To ja moge odpowiedziec a co to za poswiecenie jak jest bezplodny i zadna
    baba go nie zechce a tu jako ksiadz kasiore bedzie trzepal ...

    Wiec nie takiej odpowiedzi oczekuje.

    AJA

  • 8. Data: 2004-07-05 08:16:00
    Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl>

    > Pytasz o waznosc malzenstwa kanonicznego czy cywilnego ?

    Wylacznie kanonicznego.

    AJA

  • 9. Data: 2004-07-05 08:19:43
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-07-05 09:48, aja rzecze:
    > Czy wazne jest malzenstwo zawarte przez kobiete i mezczyzne gdy jedno z
    > maloznkow:
    > - jest bezpolodne i nie wie o tym

    Tak.

    > - jest bezplodne i wie o tym i zatailo te informacje

    Nie, jest nieważne.

    > - jest bezplodne i oboje wiedza o tym i zataili te informacje wobec
    > kosciola

    Kościół o to nie pyta.

    > -jest bezplatne i powiadomili instytucje kosciola (czy udzielony zostanie im
    > sakrament malzenstwa?)

    Tak.

    > Czy mozna zostac ksiedzem jezeli:
    > -jest sie bezplodnym i sie to zatai

    Tak.

    > -jest sie bezplodnym i sie tego nie zatai

    Tak

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 10. Data: 2004-07-05 08:21:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-07-05 10:09, aja rzecze:
    > To ja moge odpowiedziec a co to za poswiecenie jak jest bezplodny i zadna
    > baba go nie zechce a tu jako ksiadz kasiore bedzie trzepal ...

    Nie bardzo rozumiem dlaczego uważasz, że żadna baba go nie zechce bo jest bezpłodny!?
    Myślę, że akurat dużo będzie chciało bo ciąży nie będą się obawiać a i chętną
    do ślub znajdzie bez problemu. Dziecko mogą adoptować lub może mieć z innym.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info