  • 1. Data: 2004-07-05 07:30:10
    Temat: dodatek urlopowy
    Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl>

    witam ponownie
    drodzy moi czy istnieje jeszcze dodatek urlopowy (tak to się chyba kiedyś
    nazywało). chodzi mi o dodatek, który pracownik dostawał za urlop 14 dniowy.
    jeżeli coś takiego istnieje to poprosiłabym o odpowiednie artykuły
    paragrafy. nic takiego nie mogę znaleźć w moim KP.
    pozdrawiam
    Aneta

  • 2. Data: 2004-07-05 13:11:56
    Temat: Re: dodatek urlopowy
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Użytkownik "Aneta" <a...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeżeli coś takiego istnieje to poprosiłabym o odpowiednie artykuły
    > paragrafy. nic takiego nie mogę znaleźć w moim KP.

    Dz.U.96.70.335
    USTAWAz dnia 4 marca 1994 r.o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych -
    art. 3
    Art. 3. 1. Fundusz tworzą, z zastrzeżeniem ust. 1a i 2, pracodawcy
    zatrudniający według stanu na dzień 1 stycznia danego roku co najmniej
    dwudziestuart.art

    1a. Obowiązek, o którym mowa w ust. 1, nie dotyczy pracodawcy
    zatrudniającego mniej niż dwudziestu pracowników w przeliczeniu na pełne
    etaty.

    1b. Pracodawca zatrudniający co najmniej dwudziestu pracowników, jednakże
    mniej niż dwudziestu pracowników w przeliczeniu na pełne etaty, który nie
    tworzy Funduszu, wypłaca świadczenie urlopowe, o którym mowa w ust. 4-6.

    3. Pozostali pracodawcy mogą tworzyć Fundusz na zasadach określonych w
    ustawie albo wypłacać świadczenie urlopowe.

    4. Wysokość świadczenia urlopowego, o którym mowa w ust. 1b i 3, nie może
    przekroczyć wysokości odpisu podstawowego, określonego w art. 5 ust. 2, 2a i
    3 - odpowiedniego do rodzaju zatrudnienia pracownika, z tym że wysokość
    świadczenia dla zatrudnionych, o których mowa w art. 5 ust. 2 i 3, ustala
    się proporcjonalnie do wymiaru czasu pracy pracownika.

    5. Świadczenie urlopowe, o którym mowa w ust. 4, wypłaca pracodawca raz w
    roku każdemu pracownikowi korzystającemu w danym roku kalendarzowym z urlopu
    wypoczynkowego w wymiarze co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych.

    5a.Wypłata świadczenia urlopowego następuje nie później niż w ostatnim dniu
    poprzedzającym rozpoczęcie urlopu wypoczynkowego, o którym mowa w ust. 5.

    6. Świadczenie urlopowe, o którym mowa w ust. 4, nie podlega składce na
    ubezpieczenie społeczne pracowników.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-05 14:19:58
    Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > --
    > JOHNSON :)

    będę ci bić pokłony, rzucać płatki róż pod nogi, masować stopy......
    uratowałeś mi zycie (no może tylko wakacje:))
    Aneta

  • 4. Data: 2004-07-05 14:39:49
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    > będę ci bić pokłony, rzucać płatki róż pod nogi, masować stopy......
    > uratowałeś mi zycie (no może tylko wakacje:))
    > Aneta

    Gdzie mam się zgłosić po nagrodę ;)

    --
    JOHNSON :)