  • 1. Data: 2004-07-05 06:35:13
    Temat: polisa posagowa
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    Szukałam w arhiwum ale niewiele znalazłam.
    Czy ktoś mógłby mi pomóc bo nie wiem zabardzo jak sie zabrać za pozew do
    sądu.
    W maju br. PZU wypłaciło mi z dwóch polis (nieżyjącego już ojca i matki) po
    770 zł za każdą polise.
    Okres ubezbieczenia trwał 18 lat z tym, ż e składki płacone były przez
    około5 lat. Wartość każdej polisy wynosiła wtedy 100000 zł.
    Dowiedziałam się, że kwota ta nie była waloryzowana i, że mozna wystapic do
    sądu o waloryzacje, niestety zupełnie nie wiem jaki pozew napisać i co
    powinno byc w uzasadnieniu, a na pomoc adwokata mnie nie stać.
    Z góry dziękuje za wszelka okazaną pomoc,
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-07-05 07:39:33
    Temat: Re: polisa posagowa
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Agnieszka wrote:

    > W maju br. PZU wypłaciło mi z dwóch polis (nieżyjącego już ojca i matki) po
    > 770 zł za każdą polise.

    odebrałaś?

> [...]
    > sądu o waloryzacje, niestety zupełnie nie wiem jaki pozew napisać i co
    > powinno byc w uzasadnieniu, a na pomoc adwokata mnie nie stać.

    Zwróć się do miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów albo Federacji
    Konsumentów

    KG

  • 3. Data: 2004-07-05 09:54:30
    Od: "5" <7...@p...onet.pl>

    Agnieszko, nie wiem czy otrzymałaś ode mnie odpowiedź, więc ją
    ponawiam.Możesz wygrać tę sprawę przed sądem tylko napisz czy pracujesz.

  • 4. Data: 2004-07-05 11:06:52
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    5 wrote:

    > Agnieszko, nie wiem czy otrzymałaś ode mnie odpowiedź, więc ją
    > ponawiam.Możesz wygrać tę sprawę przed sądem tylko napisz czy pracujesz.

    Tak z ciekawości - jakie to ma znaczenie?

    KG

  • 5. Data: 2004-07-05 12:50:18
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "5" <7...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Agnieszko, nie wiem czy otrzymałaś ode mnie odpowiedź, więc ją
    > ponawiam.Możesz wygrać tę sprawę przed sądem tylko napisz czy pracujesz.

    A ja powiedziałbym wręcz przeciwnie. Raczej nie masz szans na wygranie
    sprawy (niezależnie gdzie pracujesz). Z Twojego postu wynika iż odebrałaś
    pieniądze z obu polis, a więc zobowiązanie wygasło - nie ma więc czego
    waloryzować. Wątpię czy odbierając złożyłaś PZU oświadczenie, iż odbierasz
    tylko część należnych pieniędzy.

    --
    JOHNSON :)

  • 6. Data: 2004-07-05 13:11:51
    Od: "5" <7...@p...onet.pl>

    Jeżeli nie pracujesz to będziesz zwolniona od kosztów sądowych.