  • 1. Data: 2003-11-22 14:20:55
    Temat: lokalowy przekret???????
    Od: "EUGEN . WAWA" <t...@w...pl>

    W 1984 roku w wyniku zamiany swojego mieszkania otrzymalem przydzial
    decyzje na nieszkanie komunalne gdzie zamieszkalem z zona i dziecmi .

    Potem byl rozwod , sad przyznal mnie prawo do jednego pokoju .

    W1990 roku za zgoda gminy wymeldowalem sie z ,,naszego,, mieszkania i
    zamieszkalem
    w innym samodzielnym mieszkaniu , oczywiscie meldujac sie w nim.

    W miedzy czasie moja byla zona wyprowadzila sie zamieniajac to ,,
    nasze,, mieszkanie . a co z kaucja sie stalo? 18 000 pln

    Musze nadmienic ze gmina nie pozbawila mnie prawa do tego lokalu , nie
    otrzymalem i niepodpisywalem nic .

    W obecnym mieszkaniu mieszkam 13 lat bez tytulu prawnego
    place regularnie czynsz i odszkodowanie [ razem dwa czynsze]
    ,,,,, ale gmina nie chce ze mna podpisac umowy najmu i sad nakazal mnie
    eksmitowac na bruk ,,

    Wszystko to dzieje sie w obrebie jednej gminy .

    Moje pytanie byl przekret czy nie ? co mam robic dalej
    , bardzo prosze o podpowiedzi
    Pozdrawiam eugen