  • 1. Data: 2003-11-22 10:57:55
    Temat: umowa o wybudowanie mieszkania
    Od: "Doktor L" <doktorlubicz[:-)]@op.pl>

    Witam,

    Dostałem od developera projekt "umowy o wybudowanie mieszkania we wznoszonym
    budynku". Z tego co wiem to nie ma możliwości podpisania umowy sprzedaży
    gdyż musiałaby ona mieć formę aktu notarialnego a mieszkanie de fakto
    jeszcze nie istnieje. Niestety nie mam doświadczenia z zakupem
    nieruchomości. Bedę wdzięczny za Wasze rady, jak mogę się zabezpieczyć na
    wypadek gdyby developer tego mieszkania jednak nie wybudował. Czy taka umowa
    o wybudowanie to często spotykana praktyka?

    Z góry dziękuję za pomoc,

    Pozdrawiam,
    DL.