  • 81. Data: 2007-02-10 15:20:28
    Temat: Re: linux a kontrola policji
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał(a):

    > Przepraszam, ze sie wtrace ale ... od kiedy? Nie widnieje w slownikach
    > ortograficznych, encyklopediach, slownikach JP. Chetnie poznam dokument,
    > ktory uczynil z formy nieprawidlowej dozwolona.

    to byl skrot myslowy

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 82. Data: 2007-02-10 16:43:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Przepraszam, ze sie wtrace ale ... od kiedy? Nie widnieje w slownikach
    > ortograficznych, encyklopediach, slownikach JP. Chetnie poznam dokument,
    > ktory uczynil z formy nieprawidlowej dozwolona.

    Ja osobiście głosuję za krótszą formą, bo wtedy sens ma powiedzenie "3
    ci w 4" ;)

  • 83. Data: 2007-02-10 20:10:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Wysocki" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja gdzieś czytałem, że nie było jeszcze takiej sprawy sądowej, w której
    > ktoś byłby sądzony za samo posiadanie lub ściąganie plików
    > multimedialnych (mp3, filmy). Zawsze chodziło albo o udostępnianie
    > (p2p), albo o nielegalne oprogramowanie, które podlega pod inne paragrafy.

    a czy udostępnianie fragmentów utworów jest karalne?

  • 84. Data: 2007-02-10 21:55:45
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 10-02-2007 o 21:10:01 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a czy udostępnianie fragmentów utworów jest karalne?
    Tak.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 85. Data: 2007-02-10 22:46:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasko Bartnik wrote:

    > Tak.

    OK, a jak wielki musi być ten fragment, żeby to było karalne? Może być
    dowolnie mały? ;->

  • 86. Data: 2007-02-11 00:49:37
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-02-10, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > OK, a jak wielki musi być ten fragment, żeby to było karalne? Może być
    > dowolnie mały? ;->

    Tak na logikę to poniżej 5 taktów. ;)
    Jest bodajże w Ameryce takie prawo, że jeżeli jakiś utwór muzyczny
    pokrywa się z innym w więcej niż 4 taktach pod rząd, to mamy do
    czynienia z plagiatem. Więc logicznie myśląc, jeżeli będzie do 4 taktów
    nikt nam nie udowodni, że tego sami nie nagraliśmy. ;)

    Nie wiem jak w Polsce.

    --
    Tomasz Trystula

  • 87. Data: 2007-02-11 08:16:15
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 11-02-2007 o 01:49:37 Tomasz Trystula <t...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > czynienia z plagiatem. Więc logicznie myśląc, jeżeli będzie do 4 taktów
    > nikt nam nie udowodni, że tego sami nie nagraliśmy. ;)

    A w Polsce chyba brak przepisow na ten temat albo jakies sprecyzowanie by
    sie przydalo. Bo czysto teoretycznie dowolnie maly fragment utworu. Przy
    posiadaniu narkotykow nikt sie nie pyta ile minimalnie trzeba miec przy
    sobie, zeby za to beknac.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 88. Data: 2007-02-11 19:32:27
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    .pl> napisał(a):

    > Przepraszam, ze sie wtrace ale ... od kiedy? Nie widnieje w slownikach
    > ortograficznych, encyklopediach, slownikach JP. Chetnie poznam dokument,
    > ktory uczynil z formy nieprawidlowej dozwolona.

    Przemuś chciał powiedzieć, że dla nieuków obie formy są poprawne;)
    A za chwilę powie, że to nie jego wina gdyż już się urodził z wszelkimi
    schorzeniami mózgu zaczynającymi się na "dys-".

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 89. Data: 2007-02-11 22:09:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasko Bartnik wrote:

> [...]
    > by sie przydalo. Bo czysto teoretycznie dowolnie maly fragment utworu.
    > Przy posiadaniu narkotykow nikt sie nie pyta ile minimalnie trzeba miec

    Czyli, jako punkt odniesienia biorąc np. wyniki w programie "Jaka to
    melodia?" - wystarczy jedna nutka ;->

  • 90. Data: 2007-02-12 00:16:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.02.2007 Jasko Bartnik <a...@s...nadole> napisał/a:
    > A w Polsce chyba brak przepisow na ten temat albo jakies sprecyzowanie by
    > sie przydalo. Bo czysto teoretycznie dowolnie maly fragment utworu. Przy

    Na szczęście w Polsce kryterium stanowi możliwość rozpoznania utworu,
    czyli poniekąd i dowolnie mały fragment ale taki który właśnie nosi cechy
    utworu a nie jakieś bezwarunkowe 4 takty. Nb. idę o zakład, że z tymi
    taktami to urban legends i nic więcej, przynajmniej w tak podanej postaci.

    --
    Marcin