  • 1. Data: 2007-07-30 18:48:08
    Temat: [link] Głupota w todze, serial w odcinkach, cz. 1842
    Od: Farmazonowy Mściciel <n...@n...problem.com>

    http://media2.pl/internet/26456-prasa-internetowa-mu
    si-byc-rejestrowana.html

    "sprawy dotyczącej dwóch wydawców gazety internetowej ,,Szycie po
    przemysku". _Zwrócili się oni wtedy do sądu w Przemyślu o rejestrację
    prowadzonego tytułu. Ten odmówił_, tłumacząc że takiemu obowiązkowi nie
    podlega prasa internetowa. _Niedługo później wydawcy zostali oskarżeni_
    przez tamtejszą prokuraturę o złamanie z art. 45 prawa prasowego. Według
    sądu wydawali więc tytuł prasowy bez zezwolenia. Wydawcy ,,Szycia po
    przemysku" _zostali uniewinnieni dopiero przez Sąd Okręgowy_, po
    rozpatrzeniu ich apelacji."

    Mistrzostwo świata. Medal dla sądu pierwszej instancji za szczytowanie w
    absurdzie, by nie rzec w głupocie. Prokurwatury nawet nie chce mi się
    komentować.

    --
    pzdr, Farmazonowy Mściciel Za głupotę naszą i waszą!
    W co głupiec bez dowodów uwierzył, jakże to dowodami obalić? /Nietsche

  • 2. Data: 2007-07-30 21:06:58
    Temat: Re: [link] Głupota w todze, serial w odcinkach, cz. 1842
    Od: "Maniack" <m...@o...pl>

    > http://media2.pl/internet/26456-prasa-internetowa-mu
    si-byc-rejestrowana.html

    A co to jest prasa dowiemy się dopiero w trakcie procesu, bo oczywiście
    definicja przedpotopowa i nie mówi wiele. Żenada.

    Wspaniały bat na miliony blogerów (periodyczne felietony), serwisy polityczne
    czy nawet konkurencję (periodycznie uzupełniane serwisy branżowe czy firmowe).
    Będziemy pierwszym na świecie krajem o stosunku liczby tytułów prasowych do
    liczby obywateli 100:1. Już teraz polscy rejestratorzy sprzedali ponad pół
    miliona domen (pierwszego lub drugiego poziomu) do czego nie są wliczone darmowe
    subdomeny bloggerów, małych serwisów itp.

    M.

  • 3. Data: 2007-07-31 07:20:40
    Od: Farmazonowy Mściciel <n...@n...problem.com>

    Maniack napisał(a):
    si-byc-rejestrowana.html
    > A co to jest prasa dowiemy się dopiero w trakcie procesu, bo oczywiście
    > definicja przedpotopowa i nie mówi wiele. Żenada.

    Stawiam orzechy przeciwko dolarom, że teraz sądy w ramach dupochroństwa
    będą wymyślały niestworzone braki formalne dla świętego spokoju, które
    nie będą miały żadnych podstaw. Próbka talentów sędziów:
    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/jak_zarejestrowac
    _8222_nielegalne_8221_czasopismo_34658.html

    "zawierała _kolejne_ zobowiązanie do >usunięcia braków formalnych<. W
    swoim piśmie sąd nakazał "wskazanie daty i miejsca urodzenia redaktora
    naczelnego oraz podania czy był karany", mimo że "Prawo prasowe" nie
    wymaga podania tych danych przy rejestracji."

    ...wcześniej sąd zobowiązał do złożenia oświadczenia lustracyjnego, choć
    TK już wydał wyrok. Jajca i bzdury jak zwykle, aż nabrałem ochoty wydać
    własne pismo. :)

  • 4. Data: 2007-07-31 10:15:06
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 31 Jul
    2007 09:20:40 +0200, Farmazonowy Mściciel zeznał(a):

> [...]
    >
    > ...wcześniej sąd zobowiązał do złożenia oświadczenia lustracyjnego, choć
    > TK już wydał wyrok. Jajca i bzdury jak zwykle, aż nabrałem ochoty wydać

    Proponowałbym żebyś przed założeniem swojej gazetki przysiadł nad
    aktami prawnymi które będą Cię dotyczyć:

    Zacznij od art. 25 ust. 3 prawa prasowego
    oraz
    art. 190 ust. 3 Konstytucji.

    Szkoda, że nikt nie napisze jak skończą tę "gazetę" procesami po tym gdy
    sie pan pieniacz zbytnio zagalopuje.

  • 5. Data: 2007-07-31 11:39:14
    Od: Farmazonowy Mściciel <n...@n...problem.com>

    stern napisał(a):
    > Zacznij od art. 25 ust. 3 prawa prasowego

    Sprawa dotyczy rozbicia owych braków na 2 wezwania. No przecież można
    było zrobić z tego ze 4 wezwania.

    > art. 190 ust. 3 Konstytucji.

    No i?

    > Szkoda, że nikt nie napisze jak skończą tę "gazetę" procesami po tym gdy
    > sie pan pieniacz zbytnio zagalopuje.

    Sam pieniaczysz wybiórczo dobierając argumenty. Tak to jest jak zajadły
    weżmie się za komentowanie.

  • 6. Data: 2007-07-31 14:51:04
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > Stawiam orzechy przeciwko dolarom,

    Tak, to chyba kazdy by chcial.
    Odwrotnie juz gorzej.

    veri

  • 7. Data: 2007-07-31 19:40:01
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 31 Jul
    2007 13:39:14 +0200, Farmazonowy Mściciel zeznał(

    > No i?

    nie rozumiesz ? :)

    > Sam pieniaczysz wybiórczo dobierając argumenty. Tak to jest jak zajadły
    > weżmie się za komentowanie.

    wybiórczo?
    były 2 zarzuty do wezwania Sądu.
    Oba nieprawdziwe.