    From: Farmazonowy Mściciel <n...@n...problem.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [link] Głupota w todze, serial w odcinkach, cz. 1842
    Date: Tue, 31 Jul 2007 09:20:40 +0200

    Maniack napisał(a):
> [...]
    si-byc-rejestrowana.html
    > A co to jest prasa dowiemy się dopiero w trakcie procesu, bo oczywiście
    > definicja przedpotopowa i nie mówi wiele. Żenada.

    Stawiam orzechy przeciwko dolarom, że teraz sądy w ramach dupochroństwa
    będą wymyślały niestworzone braki formalne dla świętego spokoju, które
    nie będą miały żadnych podstaw. Próbka talentów sędziów:
    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/jak_zarejestrowac
    _8222_nielegalne_8221_czasopismo_34658.html

    "zawierała _kolejne_ zobowiązanie do >usunięcia braków formalnych<. W
    swoim piśmie sąd nakazał "wskazanie daty i miejsca urodzenia redaktora
    naczelnego oraz podania czy był karany", mimo że "Prawo prasowe" nie
    wymaga podania tych danych przy rejestracji."

    ...wcześniej sąd zobowiązał do złożenia oświadczenia lustracyjnego, choć
    TK już wydał wyrok. Jajca i bzdury jak zwykle, aż nabrałem ochoty wydać
    własne pismo. :)

    --
    pzdr, Farmazonowy Mściciel Za głupotę naszą i waszą!
    W co głupiec bez dowodów uwierzył, jakże to dowodami obalić? /Nietsche