  • 1. Data: 2007-07-30 15:46:41
    Temat: Co wybrać najpierw zamianę czy kupno mieszkania?
    Od: "Mieszkanie" <r...@o...pl>

    Mój ojciec jest najemncą lokalu spóldzielczego, ja również jestem najemcą
    lokalu lecz w innej spółdzielni.
    Chcemy lokal ojca wykupić w myśl nowelizacji ustawy o spółdzielniach
    mieszkaniowych (kredyt jest spłacony, a mieszkanie nie zadłużone).
    Moje pytanie brzmi:
    czy lepiej jest się zamienić (związane jest to z opłatami, w różnych
    spółdzielniach różne opłaty), a później mogę je wykupić
    czy lepiej aby ojciec wykupił mieszkanie, a potem przekazał mi w darowiźne?
    Jakie potrzebne są dokumenty, jaka procedura, jednym słowem jak do tego się
    zabrać?

    Z góry dziękuję za poradę

    Renata