  • 1. Data: 2007-07-30 17:21:55
    Temat: Świadectwo pracy - urlop
    Od: Edek <a...@w...pl>

    dostałem od pracodawcy świadectwo pracy, w sekcji dotyczącej urlopu źle
    policzył mi urlop wypoczynkowy, urlop który brałem jako zaległy za 2006
    rok policzył mi jak za tegoroczny, czy to jakiś kruczek prawny czy
    zwyczajne oszustwo ?

    pozdrawiam
    ED

  • 2. Data: 2007-07-30 17:57:19
    Temat: Re: Świadectwo pracy - urlop
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Edek" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > policzył mi urlop wypoczynkowy, urlop który brałem jako zaległy za 2006
    > rok policzył mi jak za tegoroczny, czy to jakiś kruczek prawny czy

    Pomyłka.
    Wnieś o sprostowanie świadectwa pracy.

  • 3. Data: 2007-07-30 18:17:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8l6ng$nd8$2@news.dialog.net.pl Edek <a...@w...pl>
    pisze:

> [...]
    > policzył mi urlop wypoczynkowy, urlop który brałem jako zaległy za 2006
    > rok policzył mi jak za tegoroczny, czy to jakiś kruczek prawny czy
    Diabli wiedzą. Zażądaj sprostowania. Tylko się pospiesz - masz na to 7 dni
    (od otrzymania).

    --
    Jotte