  • 1. Data: 2007-07-30 19:20:06
    Temat: umowa na określony i nieokreślony a okres wypowiedzenia
    Od: "grygooor" <g...@t...pl>

    witam

    proszę o pomoc w takiej sprawie - pracodawca zawarł ze mną umowę na rok na
    czas określony, następnie (bez żadnej przerwy) zawarł kolejną na czas
    nieokreślony i obecnie minęły mi 2 lata pracy na podstawie umowy na czas
    nieokreślony. Pytanie brzmi: jaki mam okres wypowiedzenia (1 miesiąc czy 3
    miesiące)? czy w takiej sytuacji, okres zatrudnienia na czas określony
    wlicza się do ogólnego okresu zatrudnienia?

    z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi

  • 2. Data: 2007-07-30 19:28:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8ldl4$a9v$1@news.onet.pl grygooor <g...@t...pl>
    pisze:

    > proszę o pomoc w takiej sprawie - pracodawca zawarł ze mną umowę na rok
    > na czas określony,
    Skoro na rok to oczywiste, że na czas określony.

    3 miesiące, art. 36 §1 pkt 3 KP.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-07-30 19:37:09
    Od: "grygooor" <g...@t...pl>

    przyznaję, popełniłam błąd logiczny, ale nadal czekam na odpowiedź, dziękuję

  • 4. Data: 2007-07-30 19:50:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8lel6$djo$1@news.onet.pl grygooor <g...@t...pl>
    pisze:

    > przyznaję, popełniłam błąd logiczny, ale nadal czekam na odpowiedź,
    Skoro odpowiedzi nie zrozumiałaś, to czekaj.
    Czas oczekiwania wykorzystaj na nauczenie się prawidłowego postowania na
    newsy i własciwej konfiguracji czytnika.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-07-30 20:33:57
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "grygooor" <g...@t...pl> wrote in message
    > przyznaję, popełniłam błąd logiczny, ale nadal czekam na odpowiedź,
    > dziękuję

    no przecież napisał na dole.