  • 1. Data: 2007-07-30 16:28:39
    Temat: Sprzedaż samochodu
    Od: k...@o...pl

    Witam mam pewien problem. Sprzedaje pewien samochód i w rozliczeniu
    biore inny. Jednak nie chciałbym aby ten samochód który biore w
    rozliczeniu byl rejstrowany na mnie. Chce go jak najszybciej sprzedać.
    Jaką napisać w takim razie umowe z tym człowiekiem od którego wezme
    samochód?

    Moze troszke zawiłe ale dziękuje za szybką odpowiedz.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-07-30 17:52:18
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    >samochód?

    >Moze troszke zawiłe ale dziękuje za szybką odpowiedz.

    Normalną - bez względu na wszystko musisz wpisać w umowę swoje dane. To, że
    nie chcesz go rejestrować tylko szybko sprzedać nie wpływa na sytuację
    prawną ostatecznego nabywcy - ważne jedynie aby potrafił on wykazać się
    ciągłością umów kupna-sprzedaży.

    Pamiętaj też o aspekcie podatkowym tych czynności.

    Forum Prawników - bezpłatne porady prawne - www.advokat.com.pl