  • 31. Data: 2004-10-20 22:04:47
    Temat: Re: linie papilarne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:cl6927$5ea$1@opal.icpnet.pl...

    > Ciano to był zięć Mussoliniego. Chodzi Ci zapewne o cyjano-akryl.

    Jasnowidz? żebyś wiedział, że coś mi się to "ciano" nie podobało, jak
    napisałem, ale się spieszyłem i nie miałem czasu się zastanawiać.

  • 32. Data: 2004-10-21 03:33:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:

    > W DNA jest zapisany wzór. Będą takie same. Żeby nie wróciły trzeba uszkodzić
    > skórę tak żeby jej nie było. Ale zagojona rana też będzie niepowtarzalna. Tomek

    Jesteś pewien? Chyba nawet bliźniaki jednojajowe mają różne linie
    papilarne...

  • 33. Data: 2004-10-21 04:47:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cl7amb$pu7$2@news2.ipartners.pl>, Andrzej Lawa wrote:

    > Jesteś pewien? Chyba nawet bliźniaki jednojajowe mają różne linie
    > papilarne...

    Będą miały różne z co najwyżej ogólnymi zarysami zbliżonymi conieco.
    Wynika to z tego, że w gre wchodzą (najprawdopodobniej) również czynniki
    środowiskowe, głownie rzecz jasna w okresie ciąży. Więcej via google po
    "identical fingerprints".

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2004-10-21 10:44:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co tu jest do rozumienia. Ciano-akrylem fajno się utrwala ślady linii
    > papilarnych, tylko przedmiot się niszczy przy tym. czego tu można nie
    > rozumieć? No chyba, że chcesz wiedzieć, jak to zrobić?

    nie zrozumialem o co Ci w tym chodzilo :
    "> fajny sposób ujawniać i zabezpieczać odbitki. Z tym, że sposób raczej
    > przedmiot niszczy."

    P.

  • 35. Data: 2004-10-21 17:07:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    mam nadzieję, że teraz jasne.

  • 36. Data: 2004-10-21 21:31:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > Wynika to z tego, że w gre wchodzą (najprawdopodobniej) również czynniki
    > środowiskowe, głownie rzecz jasna w okresie ciąży. Więcej via google po

    Ano właśnie :)