  • 1. Data: 2004-11-30 08:02:31
    Temat: [OT] prawo i resocjalizacja
    Od: "Dorcia" <d...@x...pl>

    Witam !
    Może podpowiecie jak i gdzie ma szukać pracy student prawa i resocjalizacji
    (po licencjacie).Wszystkie ośrodki wychowawczo-resocjalizacyjne są już
    obsadzone, przynajmniej jeśli chodzi o Łódź.

    dzięki i pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2004-11-30 09:32:54
    Temat: Re: [OT] prawo i resocjalizacja
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Dorcia napisał:

    > Może podpowiecie jak i gdzie ma szukać pracy student prawa i resocjalizacji
    > (po licencjacie).Wszystkie ośrodki wychowawczo-resocjalizacyjne są już
    > obsadzone, przynajmniej jeśli chodzi o Łódź.

    To prawo mozna zakonczyc licencjatem... ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 3. Data: 2004-11-30 09:40:38
    Od: "Dorcia" <d...@x...pl>

    Użytkownik "Mithos" < napisał w wiadomości

> [...]

    Nie zakończyłem, studiuję dalej zaocznie.

    pozdrawiam Rafał