  • 1. Data: 2003-10-08 08:37:52
    Temat: licencjonowane programy
    Od: "m" <t...@p...onet.pl>

    Mam firmę zarejestrowaną w domu i dwa komputery. Czy mogę w razie kontroli
    oprogramowania wskazać jeden z komputerów jako firmowy a drugi jako należący do
    innej osoby mieszkającej razem ze mną, żeby na tym drugim komputerze nie
    dokonywano kontroli legalności oprogramowania (tylko na pierwszym-firmowym) ?

  • 2. Data: 2003-10-08 09:21:35
    Temat: Re: licencjonowane programy
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

> [...]
    > innej osoby mieszkającej razem ze mną, żeby na tym drugim komputerze nie
    > dokonywano kontroli legalności oprogramowania (tylko na

    niestety, sprawdzany jest lokal o numerze xx i każdy sprzęt w tym lokalu
    podlega kontroli
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 3. Data: 2003-10-08 10:29:50
    Od: s...@g...pl (Marcin 'SQ5HUH' Osinski)

    W artykule <bm0ku0$1vd6$1@news2.ipartners.pl>, Przemo P napisal(a):

    > należący do
    > pierwszym-firmowym) ?
    >
    > niestety, sprawdzany jest lokal o numerze xx i każdy sprzęt w tym lokalu
> [...]
    A jak się sprawa ma w przypadku wydzielenia konkretnego pomieszczenia w lokalu pod
    DG?
    Na drzwiach tabliczka, w drzwiach zamek, w środku komputer? No i oczywiście
    utrata przez pomieszczenie charakteru mieszkalnego, czyli wyższy podatek za
    ten fragment ale to inna sprawa. Kilkakrotnie na grupach się spotkałem z tego typu
    "poradami" (aby wydzielić część lokalu), ale nikt nie napisał czy to jakikolwiek
    skutek
    odnosi.
    P.S. Nie zamierzam trzymać kradzionego softu na 5 komputerach w domu i na szóstym
    firmowym
    linuxa dla picu, pytam raczej teoretycznie ;-)

    _________
    [ Marcin Osiński s...@g...pl s...@k...pruszkow.pl ]
    [ GSM: 501-949-589 GG:81592 http://www.karate.pruszkow.pl ]
    [ Tworzenie stron WWW --- http://www.mmstudio.vel.pl ]