  • 1. Data: 2003-10-08 07:29:57
    Temat: prawa autorski pilne
    Od: "Marcin" <b...@y...com>

    Witam

    Jak udowodnic ze program zostal napisany przeze mnie ? czy musze miec to
    zarejestrowane ? jak to jest ? prosze o pomoc

  • 2. Data: 2003-10-08 17:31:17
    Temat: Re: prawa autorski pilne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A masz program w wersji nieskompilowanej? Jak masz, to silny dowód, ze
    jesteś jego autorem. Można programy dekompilować, ale kodu źródłowego w
    Delphi czy C w ten sposób - z tego co wiem - uzyskać się nie da.

  • 3. Data: 2003-10-08 19:20:49
    Temat: Odp: prawa autorski pilne
    Od: "m" <t...@p...onet.pl>

    ja dodatkowo robię okno "producent programu" i w nim podaję swoje dane
    (zakodowane jako resourcestring-nie do podglądnięcia w pliku binarnym) plus
    zdjęcię

    Użytkownik Marcin <b...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bm0ems$2c1$...@n...news.tpi.pl...