  • 1. Data: 2002-05-13 12:01:10
    Temat: licencja.
    Od: "JanekB" <j...@b...pl>

    jezeli w licencji oprogramowania znajduje :

    for non-commercial use "nazwa programu" is free

    to mozna z niego korzystac w firmie.

    Pytam dlatego ze zpotkalem sie z opiniami ze mozna korzystac ale w small
    busines.

    Czy ktos moze mi dac odpowiedz jak to jest naprawde.
    Wielkie dzieki.

    ---

  • 2. Data: 2002-05-13 12:10:08
    Temat: Re: licencja.
    Od: "JanekB" <j...@b...pl>

    oczywiscie chodzi mi o darmowe uzytkowanie.

    ---

  • 3. Data: 2002-05-13 22:22:25
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Jeżeli jest napisane, że za darmo można używać "non-commercially", to znaczy
    własnie to. Nie wiem, jak można rozumować aby wyszło coś innego. Mamo...

    Depi.